• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
پارس وی دی اس
1

زمین به تمامی مشمولین قانون جوانی جمعیت تخصیص می‌یابد

  • کد خبر : 10004
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۸:۴۴
زمین به تمامی مشمولین قانون جوانی جمعیت تخصیص می‌یابد
صدای خاوران-رئیس شورای مسکن شهرستان کاشمر خاطر نشان کرد: متقاضیان با دریافت پیامک، در فرصت تعیین ‌شده امکان انتخاب بلوک خود را از بین متقاضیان اعلامی خواهند داشت و پس از طی این مرحله نسبت به قرعه‌کشی برای مشخص شدن موقعیت قطعات و طبقات متقاضیان اقدام می‌شود. وی با بیان این‏که به‌زودی عملیات آماده‌سازی سایت 188هکتاری نهضت ملی مسکن در کاشمر به‌منظور تحویل قطعات به حدود 5500 نفر از متقاضیانی که برای آنان تخصیص زمین صورت گرفته، آغاز خواهد شد؛ گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری‌اسلامی و سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی آیت‌الله رئیسی، به‌زودی مستاجرین کاشمری طعم شیرین خانه‌دار شدن را خواهند چشید.

فرماندار شهرستان کاشمر از تخصیص زمین به تمامی مشمولین قانون جوانی جمعیت، متقاضیان دارای فرزند و افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی خبر داد.

دکتر حجت‌اله شریعتمداری افزود: به تمامی مشمولین قانون جوانی جمعیت، متقاضیان دارای فرزند و افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی که در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام نموده‌اند و پس از بررسی‌های لازم در سامانه وزارت راه و شهرسازی، تأیید نهایی شده‌اند، زمین تخصیص‌یافته است.

وی عنوان کرد: براساس مصوبات شورای مسکن شهرستان، برای سایر متقاضیان که عمدتاً جزو خانواده‌های کم‌جمعیت هستند در سایت 23 هکتاری حاشیه بولوار سیدمرتضی تخصیص زمین صورت می‌گیرد.

رئیس شورای مسکن شهرستان کاشمر خاطر نشان کرد: متقاضیان با دریافت پیامک، در فرصت تعیین ‌شده امکان انتخاب بلوک خود را از بین متقاضیان اعلامی خواهند داشت و پس از طی این مرحله نسبت به قرعه‌کشی برای مشخص شدن موقعیت قطعات و طبقات متقاضیان اقدام می‌شود.

وی با بیان این‏که به‌زودی عملیات آماده‌سازی سایت 188هکتاری نهضت ملی مسکن در کاشمر به‌منظور تحویل قطعات به حدود 5500 نفر از متقاضیانی که برای آنان تخصیص زمین صورت گرفته، آغاز خواهد شد؛ گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری‌اسلامی و سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی آیت‌الله رئیسی، به‌زودی مستاجرین کاشمری طعم شیرین خانه‌دار شدن را خواهند چشید.

فرماندار شهرستان کاشمر با اشاره به این‏که در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کاشمر بالغ بر 9 هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط، صاحب‌خانه خواهند شد؛ افزود: در مراحل قبلی به 1380 نفر از واجدین شرایط زمین تخصیص داده شده است.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=10004
  • نویسنده : ملیحه آذربهرام
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.