• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
پارس وی دی اس
5
شهردار کاشمر:

روشنایی فاز سه بزرگ‌ترین پارك خطی کشور، با اعتبار 10 میلیارد ریال تأمین شد

  • کد خبر : 2928
  • ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
روشنایی فاز سه بزرگ‌ترین پارك خطی کشور، با اعتبار 10 میلیارد ریال تأمین شد
شهردار کاشمر گفت: با اختصاص اعتبار 10 میلیارد ریال پروژه روشنایی فاز سه بلوار سید مرتضی، بزرگ‌ترین پارک خطی کشور تأمین شد.

جعفر سلیمانی در گفت‌وگو با نشریه آوای‌کاشمر اظهار کرد: تعداد 30 پایه چراغ با ارتفاع حدود 11 متر در فاز سه بلوار سیدمرتضی نصب و به بهره‌برداری کامل رسید.

وی با بیان این‌که برای حال شهروندان و مسافرین عزیز پیش‌بینی120 پایه چراغ در چهار فاز بلوار سید مرتضی شده است، عنوان کرد: جهت فاز چهار این بلوار30 پایه چراغ و برای فاز دو و یک نیز 60 پایه چراغ دیگر با ارتفاع حدود 11 متر نصب خواهد شد.

شهردار کاشمر عنوان کرد: مرحله اول این پروژه از ابتدای فاز سه بلوار سید مرتضی (مرکز آموزش عالی تا جهاد دانشگاهی) به طول یک کیلومتر انجام شد، با اجرای این پروژه لاین میانی پارک خطی بلوار سیدمرتضی از تاریکی خارج خواهد شد و نور بسیار طبیعی و زیبایی در شب و چشم‌انداز بسیار زیبایی در روز خواهد داشت.

وی افزود: برای حمایت از تولید داخلی این مدل پایه چراغ توسط طراحان و سازندگان داخل استان ساخته شده و برای اولین بار در کشور در شهر کاشمر مورد استفاده قرار گرفت.

سلیمانی اظهار داشت: جهت بهره‌مندی از کیفیت خوب، سرچراغ‌های این پایه‌ها از تولیدات داخلی دارای تأییدیه وزارت نیرو استفاده شد، همچنین جهت صرفه‌جویی در هزینه‌ها فونداسیون پایه‌ها باکیفیت بالا توسط شهرداری ساخته و نصب گردید.

شهردار کاشمر تصریح کرد: با توجه به اینکه این پایه‌ها به درخواست شهرداری کاشمر بوده در قسمت میانی بالای پایه‌ها آرم شهرداری کاشمر پیش‌بینی شده که توسط پرژکتورهای کوچک نصب شده در پایه‎ها شب‌ها قابل روئیت است.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=2928
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.