• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
پارس وی دی اس
8

روابط‌عمومی‌ ادارات، افق دیدشان را توسعه دهند

  • کد خبر : 7306
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
روابط‌عمومی‌ ادارات، افق دیدشان را توسعه دهند
فرماندار کاشمر گفت: روابط‌عمومی‌ ادارات باید از لاک دفاعی خود خارج شده و افق دیدشان را توسعه دهد.

امیر دائی‌صراف افزود: هرچند سال‌ها گفته می‌شود روابط‌عمومی‌ها پلی بین مردم و سازمان‌ها هستند، اما این جمله در دنیای امروز کارآیی ندارد و باید آن را فراموش کرد.

وی با اشاره به این‌که روابط‌عمومی باید پیشران پیشرفت شهر باشد، عنوان کرد: دورانی که روابط عمومی‌ها فقط رابط بین مردم و رسانه‌ها بودند، به پایان رسیده چون در دنیای امروز با انسان‌هایی مواجه هستیم که خودشان رسانه هستند.

فرماندار کاشمر با بیان این‌که روابط‌عمومی‌ها باید هنر، تخصص و علم این‌کار را داشته باشند، مطرح کرد: دیگر دوران تراکت زدن و پوستر چاپ کردن توسط روابط‌عمومی‌ها گذشته و باید در فضای‌مجازی افکارعمومی را مدیریت کنند.

وی گفت: روابط عمومی‌ها با مدیریت افکارعمومی باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا صحبتی غیرواقع در فضای مجازی مطرح نشود.

دایی‌صراف با تاکید بر این‌که روابط‌عمومی وظیفه گفتن تسلیت و تبریک را ندارد، افزود: نقش مهم روابط عمومی‌ها در افزایش رضایت‌مندی مردم از دستگاه‌های دولتی بی‌بدیل است.

وی مطرح کرد: مهم‌ترین هدف روابط‌عمومی ایجاد توافق و تفاهم بین مردم و مسئولان بوده و این مهم نیازمند هوشمندی و خلاقیت است.

فرماندار کاشمر با اعلام این‌که نوع نگاه روابط‌عمومی‌ها باید متفاوت از دیگران باشد، اظهار کرد: روابط‌عمومی‌ها فقط مسئول انعکاس اقدامات مدیر نیستند بلکه تمامی اقداماتی که توسط دیگر پرسنل هم صورت می‌گیرند باید به درستی منعکس شود.

وی همچنین تصریح کرد: روابط‌عمومی باید کارهای خلاقانه انجام داده نه این‌که مدام چند عکس بگیرد و با انعکاس آن در فضای مجازی اعلام کند، مدیرشان چه کرده است.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=7306
  • نویسنده : زینت تازه دل
پارس وی دی اس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.