• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
پارس وی دی اس
5
فرماندار کاشمر:

رفع موانع تولید و ایجاد رونق، صرفاً با حرف نمی‌شود

  • کد خبر : 423
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
رفع موانع تولید و ایجاد رونق، صرفاً با حرف نمی‌شود
فرماندار کاشمر گفت: رفع موانع تولید و ایجاد رونق آن صرفاً با حرف زدن محقق نمی‌شود بلکه باید شرایطی فراهم کرد تا سرمایه‌گذاران بدون مشکل و به‌راحتی در شهرستان طرح‌های خود را اجرا و سرمایه‌گذاری انجام دهند.

محمدعلی نبی‌پور در اولین جلسه شورای اداری امسال قوانین دست و پاگیر را یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مشکلات اصلی رونق تولید در کشور عنوان و ابراز کرد: طی سال گذشته توانستیم 25 میلیارد تومان از تسهیلات اشتغال روستایی و سایر تسهیلات در شهرستان جذب کنیم و این اقدام قابل دفاع هم است، اما بیشتر از این هم می‌توانستیم جذب کنیم.

وی تأکید کرد: باید دقت داشت که این تسهیلات منجر به اشتغال شود و از رفتن به دیگر حوزه‌ها به جد جلوگیری گردد لذا در این خصوص باید نظارت توسط مسئولان مربوطه افزایش یابد تا اعتبارات در حوزه مربوطه خودش هزینه شود.

فرماندار کاشمر اظهار کرد: پذیرفتنی نیست در دستگاهی به دلایل مختلف برای کارآفرینان سنگ‌اندازی شود بلکه همه مسئولان باید کمک و تلاش کنند.

نبی‌پور تأکید کرد: امسال یکی از اولویت‌های کاری تمامی مسئولان توجه به اشتغال و مسائل مرتبط با این موضوع است و جلسات مرتبط باید به‌صورت منظم نیز برگزار شود.

وی در ادامه به تحریم سپاه توسط رئیس‌جمهور نابخرد آمریکا اشاره و ابراز کرد: طی40 سال سپاه که جزئی از بدنه اجتماع بوده و هست در حوزه اقتصادی و ایجاد امنیت تلاش‌های بسیاری کرده است.

نبی پور با بیان این‌که این تحریم‌ها از قبل بوده و موضوع جدیدی نیست؛ گفت: این تحریم‌ها به دلیل اثرگذاری این نیرو در منطقه است.

وی گفت: اکنون بزرگ‌ترین قدرت‌های دنیا نگران قدرتی که سپاه پاسداران به دست آورده، هستند هرچند دکترین نظامی کشور و مجموعه سپاه هیچ‌گاه بر تجاوز نبوده و همیشه برای بازدارندگی اقداماتی داشته و دارد.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=423
  • منبع : آوای کاشمر
پارس وی دی اس

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.