• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
پارس وی دی اس
1

دشمن به دنبال تغییر رفتار مردم ایران است

  • کد خبر : 9721
  • ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
دشمن به دنبال تغییر رفتار مردم ایران است
صدای خاوران-مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی خراسان‌رضوی خاطر نشان کرد: دشمنان و ضدانقلاب‌ها با تغییر زاویه دید مردم تلاش می‌کنند مشکلات را به گردن روحانیون، شهدا و نظام بیندازند. وی تصریح کرد: متأسفانه بسیاری از ما حاضر به‌راستی آزمایی اخبار دروغی که منتشر می‌کنند، نیستیم و آنچه را که می‌گویند قبول می‌کنیم، حتی برخی در همان مسیر آن‌ها حرکت می‌کنند.

 

مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی خراسان‌‌رضوی با اشاره به این‌که دشمن به دنبال تغییر رفتار مردم ایران است، عنوان کرد: دشمنان با درگیر کردن احساسات، می‌خواهد فکر را تعطیل کنند.

مرتضی سلطانی در مراسم چهارمین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در کاشمر برگزار شد، با بیان این‌که شهید سلیمانی فقط مختص کرمانی‌ها و حتی ایرانی‌ها نیست، اظهار کرد: شهید سلیمانی نماد مقاومت و مبارزه با تروریسم جهانی بود.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کرمان بیان کرد: خون شهدای بی‌گناه حادثه تروریستی کرمان در مسیر اعتلای حق ریخته شد، اینان نشان دادند مسیر درستی را پیش می‌رویم.

مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی خراسان‌رضوی با اشاره به این‌که جمعیتی که روز بعد از سالگرد شهادت شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان حضور یافته بودند بسیار بیشتر از روز قبل آن بود، تصریح کرد: دشمنان هنوز مردم ایران را نمی‌فهمند.

سلطانی با بیان این‌که دشمنان به دنبال پروژه دروغ هستند، گفت: هرچه دروغ بزرگ‌تر باشد باورپذیری آن بیشتر می‌شود، متأسفانه بسیاری دروغ‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی را باورشان شده است.

وی با تأکید بر این‌که چون دشمن در حوزه عقلی و منطقی حرفی برای گفتن ندارد، دست بر روی احساسات مردم گذاشته است؛ اذعان کرد: دشمن چون می‌داند مردم ایران بر روی امنیت کشورشان حساس هستند به همین دلیل دست روی همین موضوع و احساسات مردم گذاشته‌اند.

مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی خراسان‌رضوی خاطر نشان کرد: دشمنان و ضدانقلاب‌ها با تغییر زاویه دید مردم تلاش می‌کنند مشکلات را به گردن روحانیون، شهدا و نظام بیندازند.

وی تصریح کرد: متأسفانه بسیاری از ما حاضر به‌راستی آزمایی اخبار دروغی که منتشر می‌کنند، نیستیم و آنچه را که می‌گویند قبول می‌کنیم، حتی برخی در همان مسیر آن‌ها حرکت می‌کنند.

سلطانی بیان کرد: امروز سلبریتی‏هایی که در خارج از کشور نشسته‌اند از امنیت حرف می‌زنند و می‌خواهند نظام تولا و تبرا را تغییر دهند.

وی افزود: دشمن در عرصه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، ناامن سازی مرزها و داخلی، هک سامانه‌ها، عرصه سایبری و رسانه‌ای جنگ تمام‌عیاری به راه انداخته و تمام توان خود را به میدان آورده است.

سلطانی با بیان این‌که دشمنان برای تحقق یافتن نقشه عبری غربی منطقه یعنی تغییر نقشه خاورمیانه تلاش می‌کند، بیان کرد: اسرائیل و آمریکا در حوزه رسانه، باورها، امنیت، افکار، اقتصاد و… آن‌قدر می‌خواهند ضربه بزنند که مردم را ناراضی و بی‌اعتماد کنند.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=9721
  • نویسنده : جواد افتخاری
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.