• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
پارس وی دی اس
4

دستگیری روزانه بیش از شش متخلف در کاشمر!

  • کد خبر : 5907
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
دستگیری روزانه بیش از شش متخلف در کاشمر!
صدای خاوران-فرمانده انتظامی کاشمر گفت: طی یک سال اخیر دو هزار و 500 نفر مرتبط با جرائم مختلف در این شهرستان دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی کاشمر گفت: طی یک سال اخیر دو هزار و 500 نفر مرتبط با جرائم مختلف در این شهرستان دستگیر شده‌اند.

سرهنگ حسین احمدی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی به عملکرد این نیرو از پایان شهریورماه پارسال تا امسال اشاره کرد و افزود: هرچند با شیوع ویروس کرونا بیش از 50 درصد نیروهای انتظامی کاشمر و یا خانواده‌های‏شان مبتلا به این بیماری شدند اما با روحیه انقلابی، ولایتمداری، خداباوری و مردم محوری نیروها کمترین مشکل را در شهرستان داشتیم.

وی تصریح کرد: در مدت مزبور بیش از60 هزار نفر به یگان‌های انتظامی مراجعه داشته و 30 هزار نفر نیز با مرکز فوریت‌های پلیس 110 تماس داشته‌اند.

فرمانده انتظامی کاشمر با اشاره به این‏که روزانه 300 نفر به یگان‌های انتظامی شهرستان کاشمر مراجعه داشتند، عنوان کرد: در این مدت 13 هزار و 395 پرونده قضایی تشکیل شد.

وی از افزایش 22 درصدی سرقت طی یک سال گذشته در مقایسه با سال قبل آن خبر داد و گفت: کاهش هزینه‌های جرم در کشور، اعتیاد، بیکاری، تورم، گرانی‌ها، کرونا و خشک‌سالی موجب شده تا با افزایش 22 درصدی سرقت نسبت به سال گذشته مواجه باشیم.

احمدی هم‏چنین با اشاره به افزایش 18درصدی کشفیات و 19 درصدی دستگیری‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل از کاهش 22 درصدی تصادفات فوتی درون‌شهری در کاشمر خبر داد.

وی به وضعیت جرائم خشن به‌خصوص قتل در شهرستان اشاره کرد و گفت: طی یک سال اخیر در شهرستان چهار فقره قتل به وقوع پیوسته که تمامی آن‌ها کشف و نزاع‌های فردی 47 درصد و نزاع‌های دسته‌جمعی 9 درصد کاهش داشته‌ است.

فرمانده انتظامی کاشمر عنوان کرد: در راستای مبارزه با تهیه و توزیع‌کنندگان موادمخدر اقدامات بسیار قابل قبولی انجام شده به‌طوری‌که افزایش 27 درصدی کشفیات موادمخدر را داشته‌ایم و بسیاری از پاتوق‌ها با هماهنگی مقام قضایی پلمپ و توزیع‌کنندگان موادمخدر دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: طی این مدت دستگیری افراد مرتبط با موادمخدر12 درصد و کشف مشروبات الکلی 62 درصد افزایش داشته است.

احمدی با اشاره به این‏که در مدت یک سال کشف ماینرها که برق زیادی را مصرف می‌کنند 79 درصد رشد داشته است، یادآور شد: در سال گذشته سه هزار و 725 فقره پرونده به دایره مشاوره و کلانتری‌ها ارجاع شده که از این تعداد دو هزار و 790 فقره معادل 75 درصد منجر به صلح و سازش شده است.

فرمانده انتظامی کاشمر افزود: برای ارتقاء احساس امنیت بالغ بر 278 طرح در سطح جامعه اجرا شده است، هم‏چنین در این مدت هزار و 125 دستگاه موتورسیکلت و هزار و 31 دستگاه خودرو متخلف توقیف شده که ماحصل این اقدامات کاهش تصادفات فوتی بوده است.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=5907
  • نویسنده : جواد افتخاری
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.