• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
پارس وی دی اس
3

دانشگاه آزاد در ایجاد هنرستان‌ها عقب افتاد

  • کد خبر : 9523
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵
دانشگاه آزاد در ایجاد هنرستان‌ها عقب افتاد
صدای خاوران-قائم‌مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این‌که والدین به دنبال مدارسی هستند که فرزندان‌شان به بازار کار نزدیک‌تر باشند، عنوان کرد: ایجاد هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای در کنار توسعه مدارس سما باید در دستور کار دانشگاه آزاد قرار گیرد زیرا توانمندی این دانشگاه به اثبات رسیده و می‌تواند در تربیت نیروی کارآمد نقش مؤثر و بسزایی داشته باشد. سروری ادامه داد: متأسفانه برخی واحدها در سطح کشور نسبت به گذشته هیچ پیشرفتی نداشته‌ و این نشان می‌دهد رئیس استان، رئیس واحد و همکاران هیچ اهتمامی نداشته‌اند.

قائم‌مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مجموعه دانشگاه آزاد در حوزه ایجاد هنرستان‌ها عقب است و این موضوع باید جدی گرفته شود.

علی سروری ایجاد مدارس مهارتی و مدارس سما را بسیار ضروری دانست و گفت: متأسفانه مجموعه دانشگاه آزاد در حوزه ایجاد هنرستان‌ها عقب است درصورتی‌که باید جدی گرفته شود.

وی با بیان این‌که والدین به دنبال مدارسی هستند که فرزندان‌شان به بازار کار نزدیک‌تر باشند، عنوان کرد: ایجاد هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای در کنار توسعه مدارس سما باید در دستور کار دانشگاه آزاد قرار گیرد زیرا توانمندی این دانشگاه به اثبات رسیده و می‌تواند در تربیت نیروی کارآمد نقش مؤثر و بسزایی داشته باشد.

سروری ادامه داد: متأسفانه برخی واحدها در سطح کشور نسبت به گذشته هیچ پیشرفتی نداشته‌ و این نشان می‌دهد رئیس استان، رئیس واحد و همکاران هیچ اهتمامی نداشته‌اند.

وی تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود دانشگاه آزاد کاشمر بر روی دو یا سه مورد متمرکز شود، چرا که اگر نیروها در موضوعات مختلف پخش شوند، برندسازی برای این واحد دانشگاهی سخت‌تر خواهد شد.

سروری با اشاره به این‌که هر استان یک بسته کاری و هر واحد دانشگاهی باید یک مأموریت داشته باشد، اظهار کرد: نباید عرصه‌های خوبی که وجود دارد را از دست بدهیم، هر واحد دانشگاهی باید چشم‌انداز متناسب با توانایی‌ها و پتانسیل‌ها داشته باشد.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=9523
  • نویسنده : زینت تازه دل
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.