• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
پارس وی دی اس
3

خدمتی دیگر از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کاشمر در دهه مبارک فجر1402

  • کد خبر : 9914
  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
خدمتی دیگر از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کاشمر در دهه مبارک فجر1402
صدای خاوران-اداره راهداری و حمل ‌ونقل جاده‌ای شهرستان کاشمر گفت: طی این عملیات، با ارتقاء یک دستگاه آبنما به پل و اصلاح هندسی قوس قائم موجود، موجب رفع یک نقطه حادثه‌خیز در محور روستایی فوق گردید. ریاضی افزود: در آستانه دهه مبارک‌فجر و با پیگیری‌های صورت گرفته و به منظور کاهش تصادفات جاده­ای و رفع نقاط پر تصادف، کلنگ‌زنی روشنایی بزرگراه کاشمر ـ خلیل‌آباد مقابل امامزاده سیدمحمد(ع) زده خواهد شد و پس از آن پیمانکار مربوطه عملیات نصب و راه‌اندازی روشنایی را آغاز خواهد کرد.

خدمتی دیگر از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کاشمر در دهه مبارک فجر1402

رئیس اداره راهداری و حمل ‌ونقل جاده‌ای شهرستان کاشمر، “دکتر کامیار رضا ریاضی” گفت: همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی و دهه مبارک‌فجر، یک دستگاه پل در محور قوژد ـ اسحاق‌آباد به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در ادامه گفت: این پروژه یکی از مهم‌ترین اقدامات جهادی این اداره در ماه­های اخیر بوده که با تلاش نیروهای راهداری و مشارکت بخشداری مرکزی شهرستان، خیرین محترم و شورای‌اسلامی روستاهای قوژد، اسحاق‌آباد و تل­آباد به ویژه پیگیری­های آقای مرادی شورای روستای تل‌آباد و با هزینه­کردی بالغ بر 13 میلیارد ریال، یک دستگاه پل باکسی با 3 دهانه دو متری در محور روستایی قوژد ـ اسحاق‌آباد به همراه زیرسازی و ایمن­سازی با نصب گارد ریل اجرا گردید.

اداره راهداری و حمل ‌ونقل جاده‌ای شهرستان کاشمر گفت: طی این عملیات، با ارتقاء یک دستگاه آبنما به پل و اصلاح هندسی قوس قائم موجود، موجب رفع یک نقطه حادثه‌خیز در محور روستایی فوق گردید.

ریاضی افزود: در آستانه دهه مبارک‌فجر و با پیگیری‌های صورت گرفته و به منظور کاهش تصادفات جاده­ای و رفع نقاط پر تصادف، کلنگ‌زنی روشنایی بزرگراه کاشمر ـ خلیل‌آباد مقابل امامزاده سیدمحمد(ع) زده خواهد شد و پس از آن پیمانکار مربوطه عملیات نصب و راه‌اندازی روشنایی را آغاز خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=9914
  • نویسنده : معصومه تقوی
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.