• امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
پارس وی دی اس
1

خبرهای غیر محرمانه

  • کد خبر : 8999
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۲۸
خبرهای غیر محرمانه
صدای خاوران-بعد از حضور انقلابی و تاریخ‌ساز کوهسرخی‌های عزیز در انتخابات شورای‌شهر و پیروزی قاطع‌شان با انتخاب 6 عضو از 7 نفر اعضای شورای‌شهر، این‌بار نیز این عزیزان عزم‌شان را جزم کردند تا در انتخابات مجلس شورای‌اسلامی نیز حضوری فعال داشته باشند و هر روز نام جدیدی از این خطه به گوش می‌رسد. تاکنون حضور حداقل چهارنفر از این عزیزان در انتخابات قطعی شده است! البته این تعداد به علاوه حداقل3 نفر دیگر از سایر شهرستان‌های ترشیز بزرگ که همگی گرایش به یک جریان سیاسی دارند باید در جریان باشند که انتخابات مجلس فقط یک کاندیدای پیروز دارد و مثل انتخابات شورای‌شهر نیست! هرچند اسامی مطرح شده در یک سطح هستند و کارنامه‌شان را که نگاه میکنی در مجموع همگی معدل‌شان نزدیک هم است؛ کار را برای اجماع کمی سخت کرده است، به خصوص با توجه به عملکرد پر اعتراض دور قبل اجماع اصولگرایان که همچنان ترکش دارد!

شما خیلی خوبید!

انگار هنوز هم اعضای محترم شورای‌شهر فکر می‌کنند چون انتقادی از آن‌ها نمی‌شود، اوضاع کاری‌شان خوب است و کارشان بیست؟! اما ای‌کاش رئیس محترم شورای‌شهر (سخنگوی شورا) گزارشی از اوضاع درون ویلای خرمشهر می‌داد تا شایعاتی که مبنی بر دلالی و کارچاق‌کنی گفته می‌شود! برطرف گردد. از طرفی چرا اصلا نشست مطبوعاتی برگزار نمی‌شود؟! به هر جهت از این ور دیوار ویلا که مردم هستند خبرهای خوبی به گوش نمی‌رسد!

 

استخرهایی که جان می‌گیرد!

هم‌چنان مبهوت و حیران ماندیم چرا استخرهای کشاورزی که همه مدیران و حتی کارشناسان احداث آن را یکی از دلایل نشست زمین می‌دانند، هم‌چنان ساخته می‌شود و کسی جلوی آن را نمی‌گیرد؟ چه اتفاق خاصی باید بیفتد که آقایان چشم‌های‌شان را باز کرده، از پشت میزشان حرکت کنند و به حوادث ناگواری که از احداث این استخرها به وجود آمده، سری بزنند؟! مگر خدای نکرده دست‌های پشت پرده و ذی‌نفع اجازه حتی برخوردی کوچک را نمی‌دهند؟!

 

خیز کوهسرخی‏ ها برای مجلس

بعد از حضور انقلابی و تاریخ‌ساز کوهسرخی‌های عزیز در انتخابات شورای‌شهر و پیروزی قاطع‌شان با انتخاب 6 عضو از 7 نفر اعضای شورای‌شهر، این‌بار نیز این عزیزان عزم‌شان را جزم کردند تا در انتخابات مجلس شورای‌اسلامی نیز حضوری فعال داشته باشند و هر روز نام جدیدی از این خطه به گوش می‌رسد. تاکنون حضور حداقل چهارنفر از این عزیزان در انتخابات قطعی شده است! البته این تعداد به علاوه حداقل3 نفر دیگر از سایر شهرستان‌های ترشیز بزرگ که همگی گرایش به یک جریان سیاسی دارند باید در جریان باشند که انتخابات مجلس فقط یک کاندیدای پیروز دارد و مثل انتخابات شورای‌شهر نیست! هرچند اسامی مطرح شده در یک سطح هستند و کارنامه‌شان را که نگاه میکنی در مجموع همگی معدل‌شان نزدیک هم است؛ کار را برای اجماع کمی سخت کرده است، به خصوص با توجه به عملکرد پر اعتراض دور قبل اجماع اصولگرایان که همچنان ترکش دارد!

 

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=8999
  • نویسنده : علیرضا افتخاری ترشیزی
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.