• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
پارس وی دی اس
2
فرماندار کاشمر

حدود ۱۱۵ هزار نفر واجد شرایط رأی‌دهی هستند

  • کد خبر : 9995
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۶:۳۹
حدود ۱۱۵ هزار نفر واجد شرایط رأی‌دهی هستند
صدای خاوران-فرماندار کاشمر با بیان این‏که در این دوره از انتخابات برای اولین بار چند شعبه برای حضور راحت‌تر معلولان و سالمندان عزیز مناسب‌سازی شده است، گفت: در مجموع انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای‌اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، اسفند امسال در ۲۶۵ شعبه کار اخذ رأی در حوزه‌های انتخابیه کاشمر، خلیل‌آباد، بردسکن و کوهسرخ صورت خواهد گرفت. وی با اشاره به این‏که در مجموع ۴۸۰۰ عامل اجرایی، بازرسی، نظارتی، انتظامی و خدماتی در روند برگزاری انتخابات روز ۱۱ اسفندماه در ۲۶۵ شعبه اخذ رأی حوزه‌های انتخابیه ترشیز بزرگ همکاری دارند، ادامه داد: تعداد ۹۷ شعبه اخذ رأی که برای حوزه انتخابیه کاشمر به تأیید و تصویب هیئت‌اجرایی رسیده است در مقایسه با انتخابات دوره گذشته ۱۸ درصد افزایش یافته تا رأی‌دهندگان عزیز در صفوف شعب اخذ رأی معطل نشوند.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و کوهسرخ گفت: 115 هزار نفر در کاشمر واجد شرایط برای حضور در پای صندوق و ارائه رای در انتخابات یازدهم اسفند هستند. 

حجت‌الله شریعتمداری در گفت‌وگویی با بیان این‏که آرای مردم این شهرستان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای‌اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ۹۷ شعبه اخذ رأی اخذ خواهد شد، افزود: از این حیث رشد ۱۸ درصدی نسبت به دوره گذشته انتخابات داشته‌ایم.

وی با اعلام این‏که در این دوره از انتخابات حدود ۱۱۵هزار نفر از حوزه انتخابیه کاشمر واجد شرایط رأی‌دهی هستند که تعداد هفت‌هزار نفرشان را رأی اولی‌ها تشکیل می‌دهند، عنوان کرد: در مجموع حدود ۲۳۰۰ نفر کار اجرا، نظارت و تأمین امنیت انتخابات را در این حوزه انتخابیه  بر عهده دارند.

شریعتمداری خاطر نشان کرد: تمام امکانات شهرستان برای برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و گسترده بسیج شده است.

وی با بیان این‏که در این دوره از انتخابات برای اولین بار چند شعبه برای حضور راحت‌تر معلولان و سالمندان عزیز مناسب‌سازی شده است، گفت: در مجموع انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای‌اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، اسفند امسال در ۲۶۵ شعبه کار اخذ رأی در حوزه‌های انتخابیه کاشمر، خلیل‌آباد، بردسکن و کوهسرخ صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به این‏که در مجموع ۴۸۰۰ عامل اجرایی، بازرسی، نظارتی، انتظامی و خدماتی در روند برگزاری انتخابات روز ۱۱ اسفندماه در ۲۶۵ شعبه اخذ رأی حوزه‌های انتخابیه ترشیز بزرگ همکاری دارند، ادامه داد: تعداد ۹۷ شعبه اخذ رأی که برای حوزه انتخابیه کاشمر به تأیید و تصویب هیئت‌اجرایی رسیده است در مقایسه با انتخابات دوره گذشته ۱۸ درصد افزایش یافته تا رأی‌دهندگان عزیز در صفوف شعب اخذ رأی معطل نشوند.

شریعتمداری افزود: ما به‌عنوان مجری انتخابات این تضمین را به مردم عزیز می‌دهیم که انتخابات را در کمال بی‌طرفی اجرا خواهیم کرد و چون آرای مردم را حق‌الناس می‌دانیم، تمام توان خود را برای امانت‌داری حداکثری از آرای مردم به کار خواهیم بست.

وی همچنین در توصیه به نامزدهای انتخاباتی گفت: در این دوره از انتخابات مردم عزیز در گزینش نامزدهای انتخاباتی حتماً به برنامه‌ها، ایده‌ها، تفکرات، تجربیات، تخصص‌ها و… نامزدها نگاه ویژه‌ای دارند، بنابراین کاندیداهای مجلس شورای‌اسلامی در خطه ترشیز در سخنرانی‌های خود به ذکر موارد مذکور بپردازند و به جد از تخریب همدیگر پرهیز نمایند.

فرماندار کاشمر در خاتمه افزود: قانون انتخابات کشور برای تبلیغات چهارچوب و خط و مشی‌هایی را تعریف کرده است که تعدی از آن‌ها مجازاتی را نیز به دنبال دارد و توجه کاندیداها به این موارد سبب برپایی انتخاباتی سالم و به دور از تنش می‌شود.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=9995
  • نویسنده : جواد افتخاری
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.