• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
پارس وی دی اس
7
فرماندار شهرستان کاشمر؛

توجه ویژه به آلام روحی و روانی خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا

  • کد خبر : 2930
  • ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
توجه ویژه به آلام روحی و روانی خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا
فرماندار شهرستان کاشمر بر لزوم توجه ویژه به آلام روحی و روانی خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا تأکید کرد.

مسلم ساقی، فرماندار شهرستان کاشمر با تشکر از همراهی مردم فهیم شهرستان، افزود: قطعاً در هر کاری اگر مشارکت و حضور مردم نباشد موفق نخواهیم بود و این مشارکت و همراهی مردم یکی از عوامل مؤثر موفقیت در امر پیشگیری ویروس کرونا تاکنون بوده و خواهد بود.

وی اظهار کرد: مؤثرتر از سرمایه‎های مادی، سرمایه‎های اجتماعی است، اگر اعتماد عمومی و سطح سرمایه اجتماعی بالا باشد می‎توانیم در هر حوزه‎ای حتی با دست‌خالی موفق باشیم.

فرماندار کاشمر با تقدیر از مشارکت خیرین مطرح کرد: همه ما وظیفه‌داریم تا این سرمایه اجتماعی آسیب نبیند و با شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی به‌موقع و تصمیم‏سازی درست سطح سرمایه اجتماعی جامعه را بالا ببریم.

وی در ادامه با اشاره به این‏که تمام تصمیمات ستاد بر اساس آماری است که از سوی مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان ارائه می‌گردد و بر این اساس برای آینده برنامه‎ریزی می‎شود، تصریح کرد: بر پایه تجزیه‌وتحلیل اطلاعات و آمار ارائه‌شده اقدامات بعدی ستاد برنامه‌ریزی خواهد شد و تصمیمات بر اساس یافته‌های جدید علمی ویروس کرونا اتخاذ می‎شود.

رئیس ستاد پیشگیری از ویروس کرونا تأکید کرد: باید خانواده‎هایی که تست کرونا آن‌ها مثبت بوده‌ و یا عزیزی از آن‌ها به خاطر کرونا فوت‌شده در طرحی از سوی مرکز مشاوره بهزیستی مورد مشاوره قرار گیرند تا از آلام روحی و روانی این عزیزان کاسته شود.

وی با بیان این‏که بر اساس تصمیمات ستاد استانی تلاش‏مان این است تا با رعایت پروتکل‎های بهداشتی واحد‌های تولیدی تعطیل نشوند، به تقدیر از تلاش‌های بی‌دریغ و ایثارگرانه کادر درمانی شهرستان علی‌رغم همه سختی‌ها و محدودیت‌ها پرداخت و عنوان کرد: صیانت از کادر درمانی از اولویت‎های اصلی ستاد است.

وی در پایان تلاش دکتر بنیادی در جذب 5 میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان‌های منطقه در حوزه زیرساخت‌های درمانی منطقه را قابل‌تقدیر دانست.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=2930
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.