• امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
پارس وی دی اس
4
فرماندار کاشمر:

تعدادی از روسای ادارات برکنار می‌شوند

  • کد خبر : 9181
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
تعدادی از روسای ادارات برکنار می‌شوند
صدای خاوران-شریعتمداری با بیان این‌که کاشمر در دشت فوق بحرانی آب قرار دارد و ناگزیریم به سمت ایجاد تولیدات کشاورزی در گلخانه حرکت کنیم، تصریح کرد: به زودی کلنگ شهرک گلخانه‌ای ۳۰ هکتاری در کاشمر به زمین می‌خورد. فرماندار کاشمر در خصوص طرح ملی نهضت مسکن در این شهرستان اذعان کرد: با توجه به دغدغه دولت در حوزه مسکن، ۲۳۴ هکتار از اراضی دولت در این شهرستان برای ساخت ۸ هزار واحد اختصاص یافته است.

فرماندار کاشمر گفت: به زودی تعدادی از روسای ادارات که در ارزیابی‌های صورت گرفته، عملکرد خوبی نداشته‌اند برکنار می‌شوند.

حجت‌اله شریعتمداری در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: هم‌زمان با هفته‌دولت امسال، ۸۶ پروژه در بخش‌های مختلف عمرانی، کشاورزی، خدماتی، فرهنگی و ورزشی با اعتباری بالغ ‌بر ۱۰۴میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات ساخت آن آغاز شد.

وی با تأکید بر این‌که تمامی روسای ادارات برای جذب اعتبارات موظف و ملزم هستند و هیچ‌گونه کم‌کاری پذیرفتنی نیست؛ افزود: مدیران اداراتی که به هر دلیل امکان همراهی و اجرای پروژه‌های وسیع و متنوع دولت را ندارند حتماً جابجا خواهند شد و برکناری آن‌ها در دستور کار قرار دارد.

فرماندار کاشمر با اشاره به این‌که در تحقق اهداف دولت نیازمند همراهی اصحاب رسانه هستیم، گفت: مسئولان ادارات موظف به پاسخگویی به مردم و خبرنگاران هستند.

شریعتمداری با بیان این‌که برای انتقاد سازنده حد و مرزی را نداریم، در خصوص وضعیت باند دوم محور شادمهر با کاشمر گفت:  علیرغم این‌که قرار بود بنا به وعده استاندار خراسان‌رضوی، هم‌زمان با هفته دولت ۵ کیلومتر از جاده کاشمر به سه راهی شادمهر افتتاح شود، اما چون در طراحی اولیه پیش‌بینی عبور احشام انجام نشده بود با دستور استاندار خراسان‌رضوی نقشه مورد بازنگری مجدد قرار گرفت.

وی در ادامه از صدور جواز تأسیس ۸۲ واحد صنعتی جدید در سطح شهرستان با سرمایه‌گذاری۲۳۵۰ هزار میلیارد تومان خبر داد و گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته بیش از هزار شغل جدید در شهرستان ایجاد می‌شود.

شریعتمداری با بیان این‌که کاشمر در دشت فوق بحرانی آب قرار دارد و ناگزیریم به سمت ایجاد تولیدات کشاورزی در گلخانه حرکت کنیم، تصریح کرد: به زودی کلنگ شهرک گلخانه‌ای ۳۰ هکتاری در کاشمر به زمین می‌خورد.

فرماندار کاشمر در خصوص طرح ملی نهضت مسکن در این شهرستان اذعان کرد: با توجه به دغدغه دولت در حوزه مسکن، ۲۳۴ هکتار از اراضی دولت در این شهرستان برای ساخت ۸ هزار واحد اختصاص یافته است.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=9181
  • نویسنده : بنیامین افتخاری ترشیزی
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.