• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
پارس وی دی اس
6
فرماندار بردسکن:

برخی بی‌اخلاقی‎ها، تعامل مسئولان با اصحاب رسانه را مختل می‌کند

  • کد خبر : 1461
  • ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۷:۲۲
برخی بی‌اخلاقی‎ها، تعامل مسئولان با اصحاب رسانه را مختل می‌کند
فرماندار بردسکن گفت: برخی بی‌اخلاقی‌ها در عرصه رسانه، سیاه نمایی‌ها و انتشار اخبار زرد تعامل دو سویه مسئولان با اصحاب رسانه را مختل می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای‌خاوران، مجتبی شاکری در دیدار مدیرمسئول، سردبیر و خبرنگاران نشریه منطقه‌ای آوای‌کاشمر با وی به نقش موثر رسانه در پیشبرد اهداف نظام اشاره کرد و افزود: فعالان حوزه رسانه خدمات دولت را به عنوان دستاوردهای نظام به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

وی عنوان کرد: با توجه به این‌که هدایت افکارعمومی به تدبیر درست رسانه‌ها بستگی دارد، امروز مدیری موفق است که بتواند از ابزار رسانه به بهترین نحو در راستای اهداف نظام بهره ببرد.

شاکری تصریح کرد: ما با درک قدرتمندی ابزار رسانه در عصر انفجار اطلاعات با تعامل با فعالان حوزه رسانه تلاش داریم خدمات دولت را به گوش مردم برسانیم.

وی افزود: بدون هیچ‌گونه تعصب و تنگ‌نظری از همه اصحاب‌رسانه با هر سلیقه و منش و روش فکری برای توسعه شهرستان کمک می‌خواهیم، در شرایط فعلی که از یک‌سو کشور با مشکلات اقتصادی مواجه است و از سوی دیگر توطئه‌های دشمن و تحریم‌ها فشار زیادی وارد می‌کند، ما باید طی تعامل با اصحاب‌رسانه در راستای امید دادن به جامعه تلاش کنیم.

فرماندار بردسکن گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند همگرایی و هم‌افزایی مدیران و تعامل آنان با رسانه‌ها هستیم تا به جای سیاه‌نمایی و بزرگ‌نمایی برخی مشکلات، دستاوردهای دولت تدبیر و امید به مردم بیان شود.

وی اظهار کرد: در حوزه اقتصاد و اشتغال رویکرد دولت و راهبرد و سیاست‌های استاندار خراسان‌رضوی در راستای اجرای طرح مثلث اقتصادی و فرهنگی نوید بخش رفع مشکلات در این حوزه است و نقش مطبوعات در این مثلث نقشی تاثیرگذار است.

شاکری گفت: ما نگران انعکاس واقعیت‌ها نیستیم، اما برخی بی‌اخلاقی‌ها در عرصه رسانه، سیاه نمایی‌ها و انتشار اخبار زرد تعامل دو سویه مسئولان با اصحاب‌رسانه را دچار اختلالاتی می‌کند که لازم است فعالان حوزه رسانه در بیان مطالب دقت نظر داشته و از تشویش اذهان‌عمومی و ارائه اخبار غیرواقع جلوگیری نمایند.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=1461
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.