• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
پارس وی دی اس
6
فرماندار کاشمر گفت:

به دنبال آرامش و نشاط سیاسی هستیم

  • کد خبر : 4509
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
به دنبال آرامش و نشاط سیاسی هستیم
به گزارش صدای خاوران- فرماندار کاشمر با بیان اینکه در شهرستان به دنبال آرامش و نشاط سیاسی بوده و هستیم، عنوان کرد: تاکنون برای سه دفتر فرعی حزب مجوز فعالیت صادر شده است.

به گزارش صدای خاوران- فرماندار کاشمر با بیان اینکه در شهرستان به دنبال آرامش و نشاط سیاسی بوده و هستیم، عنوان کرد: تاکنون برای سه دفتر فرعی حزب مجوز فعالیت صادر شده است.

مسلم ساقی در خصوص آخرین وضعیت روند انتخابات 1400 در کاشمر گفت: تا 28 خرداد 1400 احتمالاً سه انتخابات برگزار خواهیم کرد که مربوط به سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شهر و روستا و اگر دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری برای خراسان رضوی درخواست کند دومین دوره میان‌دوره‌ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را برگزار خواهیم نمود.

وی افزود: برنامه زمان‌بندی واصل شده و تاکنون جلساتی در این رابطه برگزار گردیده است، همچنین دوره‌های قبلی نیز آسیب‌شناسی شده‌اند.

فرماندار کاشمر مطرح کرد: برابر برنامه زمان‌بندی شده 19 تا 23 اسفندماه هیات های اجرایی انتخابات شهر و روستا در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها تشکیل می‌شود.

وی اظهار کرد: ثبت نام انتخابات شورای شهر از 20 اسفندماه به مدت یک هفته و انتخابات شوراهای روستا از 16 فروردین‌ماه انجام و بررسی صلاحیت‌ها از زمان ثبت‌نام آغاز و تا 15 خردادماه 1400 ادامه دارد.

ساقی با بیان اینکه تبلیغات در انتخابات شهر و روستا از 20 خردادماه آغاز و تا 26 خردادماه ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: در مجموع از هجدهم اسفندماه تا 28 خردادماه به مدت 103 روز فرآیند اجرایی انتخابات زمان می‌برد.

وی با تأکید بر اینکه باید بسترهای لازم را برای مشارکت حداکثری مردم فراهم کنیم، بیان کرد: بدون شک اصل بی‌طرفی را در اجرای قانون و صیانت از حقوق انتخاب‌کنندگان و انتخاب شوندگان خواهیم داشت.

فرماندار کاشمر گفت: از زمانی که داوطلب ثبت‌نام می‌کند تا زمانی که نتایج آراء و بررسی شکایت‌ها صورت می‌گیرد داوطلبین حقوقی دارند که وظیفه داریم صیانت کنیم.

وی افزود: بر اساس آنچه تاکنون اعلام شده ثبت‌نام‌ها غیرحضوری انجام می‌شود و داوطلبین فقط برای تائید نهایی باید به فرمانداری و بخشداری حضور پیدا کند.

ساقی با بیان اینکه در شهرستان کاشمر به دنبال آرامش و نشاط سیاسی بوده و هستیم، عنوان کرد: تاکنون برای فعالیت سه دفتر فرعی حزب در شهرستان مجوز صادره شده و اکنون به صورت رسمی 7 دفتر فرعی حزب اجازه فعالیت دارند.

وی همچنین اظهار کرد: در حوزه اجتماعی و فرهنگی هم تاکنون برای 22 سمن در حوزه شهرستان و سال گذشته به 43 سمن در 13 عنوان برای حوزه‌های روستایی مجوز صادر شده است.

 

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=4509
  • نویسنده : جواد افتخاری
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.