• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
پارس وی دی اس
5
معرفی کتاب

به بلندای فکرت پرواز خواهی کرد

  • کد خبر : 2692
  • ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۶:۲۶
به بلندای فکرت پرواز خواهی کرد
کتاب به بلندای فکرت پرواز خواهی کرد از مجموعه شما عظیم‌تر از آنی هستید که می‌اندیشید نوشته مسعود لعلی توسط نشر بهار سبز در 160صفحه و در سال 1390 توسط نشر بهار سبز منتشر و در اختیار مخاطب قرار گرفت.

عقایدتان به رفتارهای‏تان تأثیر می‌گذارند، پس اگر از زندگی‌تان راضی نیستید و احساس می‌کنید به آنچه می‌خواهید، دست نیافته‌اید باید باورهای خود را تغییر دهید.

«فقط غیرممکن، غیرممکن است»

1) سال‌ها قبل برای مشاهده تأثیر قدرت فکر و با حربه انسان، آزمایش روی تعدادی از زندانیان داوطلب انجام شد در این آزمایش نخست چاقویی چوبی را روی پشت زندانی‌ها کشیدند، زندانیان نمی‌دانستند که جنس چاقو از چوب است و برنده نیست. سپس مایعی به رنگ خون بر پشت آن‌ها ریختند و زندانی‌ها تصور کردند که خون از جراحت آن‌ها روان شده است. بسیاری از هوش رفتند…

2) به‌تازگی تحقیق مهمی در زمینه بیماری شیر و فرنی انجام شده است، یکی از موضوعات موردبررسی زنی بود که شخصیت دوگانه داشت، قند خون وی در حال عادی طبیعی بود، ولی پس از این‌که معتقد شد دارای بیماری قند است کلیه مشخصات بیماران دیابتی را پیدا و عقیده او به‌صورت واقعیت درآمد.

3) مورد مشابه دیگری که بسیار مورد مطالعه قرار گرفته این است که یخ را با بدن شخصی در حال خواب مغناطیسی آشنا کرده و با قدرت تلقین آن را شعله آتش وانمود ساخته‌اند و همیشه در محل تماس یخ تاول و آثار سوختگی مشاهده شده است.

نکته: فردی که هیپنوتیزم می‌شود هیچ‌گونه اراده و اختیاری از خود ندارد و مستقیماً بر اساس القائات فرد هیپنوتیزم عمل می‌کند اما آیا می‌دانستید همه ما انسان‌ها در تمام طول زندگی خود در حالت هیپنوتیزم‏شدگی قرار داریم. نیرویی وجود دارد که همیشه ما از او دستور می‌گیریم و بر اساس فرمان‌های او زندگی می‌کنیم. این نیرویی است که به ما می‌گوید کجا برویم و چه‌کار بکنیم. بله هر انسانی توسط نیروی باور و اندیشه‌های‏شان جلو می‌رود.

این حقیقت شاید تصویری ناامیدکننده از آزادی انسانی ما به نمایش بگذارد اما حقیقت الهام‌بخش این است که ما در انتخاب نوع با حد و اندیشه‌های خود آزادیم و ما هستیم که تعیین می‌کنیم چه افکار و پندارهایی را به فرماندهی خود برگزینیم. پس اندیشه‌هایی را انتخاب کنیم که در میدان نبرد زندگی ما را به جلو و پیشروی تشویق کند نه باورهایی که مدام در گوش ما شک و ترس را زمزمه می‌کند. بارها گفته‌ام «شک» همیشه و همه‌جا مقدمه شکست است اگر باور ندارید قلمی بردارید و بنویسید «شکست» حتی برای نوشتن شکست نیز باید با شک آغاز کنیم.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=2692
  • نویسنده : مجید عرفانی
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.