• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
پارس وی دی اس
5
اختصاصی صدای خاوران

برق یک سوم مشترکین کاشمر امشب قطع می شود

  • کد خبر : 5417
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
برق یک سوم مشترکین کاشمر امشب قطع می شود
رئیس اداره بهره‌برداری شرکت برق کاشمر گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده برق یک سوم مشترکین کاشمر امشب از ساعت 20 تا 24 قطع می‌شود.

رئیس اداره بهره‌برداری شرکت برق کاشمر گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده برق یک سوم مشترکین کاشمر امشب از ساعت 20 تا 24 قطع می‌شود.

احمد احمدی در گفت و گو با پایگاه صدای خاوران با بیان اینکه شب گذشته برق یک چهارم مردم کاشمر از ساعت 20 تا ۲۴ قطع بود، افزود: برق این تعداد از مشترکین پس از تقسیم بندی به گروه های مختلف هر گروه فقط به مدت یک ساعت قطع می شود.

وی عنوان کرد: اگرچه برای خاموشی های شب گذشته به میزان 8 مگاوات اطلاع رسانی شده بود اما استان سه مگاوات دیگر از آنچه قبلا خواسته بودند قطعی درخواست داشتند که اگر خود ما اقدام نمی کردیم معلوم نبود مسئولان استانی چه منطقه‌ای را قطع می کردند.

رئیس اداره بهره‌برداری شرکت برق کاشمر ضمن عذرخواهی از شهروندان به خاطر قطعی های اخیر اظهار کرد: تصریح کرد: برخی مواقع قطعی ها تا ساعت 1.30 صبح طول می‌کشد.

وی با اشاره به اینکه قطعی های کاشمر در روز گذشته و امروز یک شنبه در پیک شب اعلام شده است، بیان کرد: قطعی های این هفته در روزهای دوشنبه و پنج شنبه از ساعت 10 صبح تا 18 و سه شنبه و چهارشنیه از 8 صبح تا 20 شب خواهد بود.

احمدی مطرح کرد: شب گذشته 11 مگاوات از برق مشترکین قطع شد که سه مگاوات آن چون به یکباره استان اعلام نمود بدون اطلاع رسانی قبلی قطع گردید، همچنین امشب نیز برق از ساعت 20 تا 24 به میزان 14 مگاوات قطع خواهد شد.

وی از شهروندان خواست؛ ضمن صرفه جویی مراقب وسایل برقی خود باشند و برق را از فیوز قطع کنند.

رئیس اداره بهره‌برداری شرکت برق کاشمر با بیان اینکه قطعی های اخیر به خاطر فرهنگ غلط در مصرف بی رویه است، گفت: متاسفانه برخی افراد یک ساعت قبل از اینکه برق بخواهد قطع شود کولر را برروی دور تند قرار می هند تا برای آن یک ساعت هوای خانه سرد باشد و این کار غلطی است.

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=5417
  • نویسنده : جواد افتخاری
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.