• امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
پارس وی دی اس
3

برای اولین بار کمیسیون‌های بند 20 و 14 ماده 55  شهرداری با حضور اعضا تشکیل شد

  • کد خبر : 9410
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
برای اولین بار کمیسیون‌های بند 20 و 14 ماده 55  شهرداری با حضور اعضا تشکیل شد
صدای خاوران-مسئول خدمات شهري شهرداري تصريح کرد: قبل از برگزاري جلسه اعضاي کميسيون از محل مورد نظر بازديد ميداني داشته و مشکلات موجود را از نزديک مشاهده و بررسي مي‌نمايند.

برای اولین بار کمیسیون‌های بند 20 و 14 ماده 55  شهرداری با حضور اعضا تشکیل شد

مسئول خدمات شهري شهرداري کاشمر از برگزاري کميسيونهاي بند 20 و 14 ماده 55 شهرداري با حضور اعضا خبر داد.

محمد نجار با اشاره به اينکه کميسيون بند 20 ماده 55 قانون شهرداريها مربوط به مشاغل مزاحم است، گفت: اولين جلسه کميسيون بند20 ماده 55 قانون شهرداريها (مشاغل مزاحم) امسال پس از تعيين اعضاي آن در 29 مردادماه1402در محل اداره خدمات شهري برگزار شد.

وي عنوان کرد: اعضاي اين کميسيون از قضات دادگستري همراه با نماينده فرمانداري، عضو شوراياسلامي شهر و کارشناسان خدمات شهري هستند که تاکنون 7 جلسه بدين منظور برگزار گرديده است.

مسئول خدمات شهري شهرداري تصريح کرد: قبل از برگزاري جلسه اعضاي کميسيون از محل مورد نظر بازديد ميداني داشته و مشکلات موجود را از نزديک مشاهده و بررسي مينمايند.

وي در ادامه با بيان اينکه علاوه بر حضور اعضاي اصلي کميسيون، براي مشاوره بهتر کارشناس بهداشت، نمايندهگاني  از نيروي انتظامي و اتاق اصناف در اين جلسات حضور دارند، از صدور 6 راي براي مشاغل مزاحم در کميسيون ماده20 و ماده 55 شهرداريها خبر داد و گفت: برگزاري جلسه با حضور تمامي اعضا و کارشناسان مربوطه و شاکي خصوصي و مالک واحد صنفي برگزار ميگردد، در جلسه شاکي شکايت خود را عنوان و در مقابل مالک واحد صنفي از خود دفاع مينمايد.

نجار با بيان اينکه با شروع فعاليت کميسيون، اولويت براي بررسي وضعيت انبارهاي خريد ضايعات خيابان شهيد نيازمند و حاشيه جانبازان گذاشته شد، افزود: از مردادماه تاکنون 25 پرونده شکايت تشکيل شده است.

وي با اشاره به اينکه اين جلسات در ساعت غيراداري برگزار ميشود، عنوان کرد: از 25 پرونده ارجاع شده تاکنون براي شش پرونده رأي رسمي صادر و تعداد 25 مصوبه براي هر پرونده تصويب گرديده است.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=9410
  • نویسنده : فاطمه مجیدی کسرینه
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.