• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
پارس وی دی اس
6
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌رضوی

باید موانع دست و پاگیر در راستای خدمات‌رسانی به مردم رفع شود

  • کد خبر : 1027
  • ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۷:۰۰
باید موانع دست و پاگیر در راستای خدمات‌رسانی به مردم رفع شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌رضوی از فرمانداران خواست؛ هر مانع دست و پاگیری در راستای خدمت‌رسانی به مردم را به استان منعکس کنند، تا مجوز رفع موانع صادر شود.

حسن جعفری، در جلسه شورای اداری خلیل‌آباد با تاکید بر لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی افزود: به‌رغم این‌که تنها راه برون‌رفت از وضعیتِ تحریم توجه به اقتصاد مقاومتی است، اما زمانی محقق می‌شود که مردم نقش محوری داشته باشد.

وی اظهار کرد: تاکنون 64 معین اقتصادی برای حوزه‌های مختلف در خراسان‌رضوی ایجاد شده که زیر نظر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی فعال‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌رضوی گفت: تلاش می‌شود تعداد معین‌های اقتصادی به100 فقره برسند و از فرمانداران و تمامی مسئولان انتظار داریم به معین‌های اقتصاد مقاومتی مساعدت داشته باشند.

وی با تاکید بر لزوم آرایش جنگی در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، اظهار داشت: به‌رغم این‌که دشمن با همه توان در اطراف مرز ما حضور دارد ولی هنوز برخی مسئولان وضعیت جنگی را درک نکرده‌اند، حال آن‌که انتظار می‌رود این آرایش جنگی در حوزه خدمت دیده شود.

جعفری با اشاره به انتظارات از مدیران و فرمانداران گفت: در شرایط ویژه‌ فعلی خدمت مداوم و خستگی‌ناپذیر باید در دستور کار باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌رضوی تأکید کرد؛ باید از سرمایه‌گذاران حمایت ویژه کرد و شرایط سرمایه‌گذاری را برای آن‌ها فراهم نمود.

وی با تاکید بر حضور مسئولان و فرمانداران در بین مردم گفت: فرمانداران و مسئولان ادارات باید در بازار، مساجد و محله‌های مختلف حضور داشته و در اتاق‏شان بر روی تمامی اقشار مختلف جامعه باز باشد.

در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات مجتبی شاکری فرماندار قبلی خلیل‌آباد، ابراهیم قاسم‏پور طی حکمی از سوی وزیر کشور، برای مدت ۴ سال به‌عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=1027
  • منبع : آوای کاشمر
پارس وی دی اس

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.