• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
پارس وی دی اس
1

اين شب عيدي، خوب زندگي کن!

  • کد خبر : 10068
  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲
اين شب عيدي، خوب زندگي کن!
صدای خاوران-براي بهتر شدن زندگي‌تان اولين کار مهم اين است که چشم‌تان را ببنديد. بايد چشم‌تان را بر احتكار قند و برنج و روغن و مایحتاج مردم ببندید!، جابه‌جايي غيرقانوني پولها و اختلاس و کلاه‌برداری و گراني و عدم بارندگي و خشکسالي و لغو کنسرت‌ها و مجوزها و زيرميزي‌ها و جنايت‌ها و حقوق شهرونديايی که بيخود و بي‌جهت بهتان اعطا شده و...  بسته و به تأسي از ضرب‌المثل شتر ديدي نديدي چشم بستن بر روي پديده شتر را به تمام زندگي‌تان تعميم دهيد

اين شب عيدي، خوب زندگي کن!

 

خوب زندگي کردن خيلي هم دشوار نيست و با همين امکانات اوليه مي‌شود زندگي خوبي داشت. مهم نيست که براي زندگي خوب چه چيزهايي لازم است. اتفاقاً با محدود کردن حواس پنج‌گانه خود مي‌توانيد از زندگي لذت ببريد. پيشنهادهاي ما را در زير بخوانيد و بعداً نظرتان را با ما به اشتراک بگذاريد و بگوييد بعد از انجام اين موارد ـ اگر هنوز زنده‌ايد ـ  حس بهتري نداريد؟

1ـ نبينيد: براي بهتر شدن زندگي‌تان اولين کار مهم اين است که چشم‌تان را ببنديد. بايد چشم‌تان را بر احتكار قند و برنج و روغن و مایحتاج مردم ببندید!، جابه‌جايي غيرقانوني پولها و اختلاس و کلاه‌برداری و گراني و عدم بارندگي و خشکسالي و لغو کنسرت‌ها و مجوزها و زيرميزي‌ها و جنايت‌ها و حقوق شهرونديايی که بيخود و بي‌جهت بهتان اعطا شده و…  بسته و به تأسي از ضرب‌المثل شتر ديدي نديدي چشم بستن بر روي پديده شتر را به تمام زندگي‌تان تعميم دهيد.

2 ـ نشنويد: از شنيدن هم بايد حذر کنيد. با مقداري پنبه و يا دو چوب پنبه گوش‌تان را مسدود کنيد تا نشنويد. چيزهايي که نبايد بشنويد عبارتند از: آماردادن‌هاي مسئولين، سخنراني مقامات، فحش‌هايي که از صبح تا شب به شما مي‌دهند، غيبت، تهمت، دروغ، افترا، وعده‌هاي مسئولان، اخبار بيست و سي، افشاگري‌ها، بوق ماشينها، صداي سريال‌هاي ترکي، آواز دهل، ابوعطا خواني قورباغه‌ها و … اگر چوب پنبه در دسترستان نيست، يک گوشتان را در کرده و از گوش ديگر به‌عنوان دروازه استفاده كنيد.

3 ـ لمس نکنيد: شما نبايد چيزي را لمس کنيد. دست آلوده!، آب آلوده، هواي آلوده، حيوان آلوده، مشکلات مردم و سختي‌هاشان و … از جمله مواردي هستند که لمس نکردن‌شان حسن است.

4 ـ نچشيد و نخوريد: نچشيدن لب لعل، مزه گس. تلخي بي‌پايان و پايان تلخ، چيزهاي زايد، چيزهاي بي‌مورد، پول مردم، زهر هجر، مال حرام که زياد گير مي‌آيد و مال حلال که سخت‌گير مي‌آيد و… هم بسيار مهم و ضروري است.

5ـ نبوييد: بوي سوختگي اعضاي فوقاني و تحتاني، بوي بهبود اوضاع جهان، بوي تن، بوي عرق از هر نوع، بوي کل‌هاي که بوي قرمه سبزي بدهد، بوي گوشتي که دست گربه بهش نميرسه، بوي پياز چه سر پياز چه ته پياز. بوي سيري که به پياز طعنه بزند، بوي خوش خدمت و… هم ازجمله مواردي هستند که بايد نبوييدشان.

 

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=10068
پارس وی دی اس

برچسب ها

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.