• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
پارس وی دی اس
3
به همت شهرداری و شورای‌اسلامی شهر خلیل‌آباد؛

اولین پارک بانوان در حال احداث است

  • کد خبر : 8244
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
اولین پارک بانوان در حال احداث است
صدای خاوران-شهردار خلیل‌آباد با تأکید بر این‏که چون این پارک در حاشیه خیابان اصلی و میدان بسیج قرار دارد، دسترسی مناسبی را دارا بوده و فضاهایی برای استراحت و تفریح خانواده‌ها در محیط بیرونی این پارک پیش‌بینی شده تا در زمان حضور بانوان در پارک، خانواده‌ها نیز از فضاهای بیرونی آن استفاده کنند.

شهردار خلیل‌آباد از آغاز احداث پارک بانوان در این شهر خبر داد.

عباس پاکدل خاطر نشان کرد: مراحل طراحی این پروژه در مهرماه امسال شروع  و در ابتدای دی‌ماه  عملیات اجرایی ساخت آن کلید خورد.

وی با بیان اینکه چون این پارک در مجاورت پارک گردشگری خلیل‌آباد قرار دارد، مراحل جداسازی این پروژه در حال اجراست، تصریح کرد: این پارک با اعتباری بیش از پنج میلیارد تومان در سه فاز اجرا خواهد شد.

شهردار خلیل‌آباد مساحت این پارک را بالغ بر ۸ هزار مترمربع اعلام و افزود: در طراحی پارک، فضاهای ورزشی و تفریحی مناسبی برای بانوان پیش‌بینی شده است.

وی با بیان این‌که ‌اکنون اجرای کرسی‌چینی دیوار مجموعه در حال اجراست؛ تصریح کرد: جانمایی این پارک به‌گونه‌ای است که علاوه بر دسترسی آسان، زمینه استفاده خانوادگی از پارک بانوان و مجموعه۲۰ هکتاری پارک گردشگری، پارک دارایی و پارک شهید فولادبند را فراهم می‌کند.

پاکدل در ادامه با اشاره به این‌که نبودِ ساختمان‌های مرتفع در اطراف پارک و وجود درختان بلند امنیت این پارک را دوچندان کرده است؛ اظهار کرد: زیرساخت‌های مناسب و سهل‏المسیر بودن، از مزایای دیگر این مکان است.

شهردار خلیل‌آباد خاطر نشان کرد: در طراحی این مجموعه فضاهایی جهت استراحت مراجعین، نگهداری و بازی کودکان، نمازخانه، پارکینگ، فروشگاه، آمفی‏تأتر روباز، ورزش همگانی و اختصاصی، مسیر دوچرخه‌سواری، رینگ سلامت و… پیش بینی شده است.

وی همچنین تصریح کرد: برای این پارک تمهیدات لازم برای خروج اضطراری، ورود و دسترسی آمبولانس و آتش‌نشانی در زمان بروز حادثه در داخل پارک دیده شده است.

شهردار خلیل‌آباد با تأکید بر این‏که چون این پارک در حاشیه خیابان اصلی و میدان بسیج قرار دارد، دسترسی مناسبی را دارا بوده و فضاهایی برای استراحت و تفریح خانواده‌ها در محیط بیرونی این پارک پیش‌بینی شده تا در زمان حضور بانوان در پارک، خانواده‌ها نیز از فضاهای بیرونی آن استفاده کنند.

پاکدل در پایان با تشکر از پیگیری‌ها و تلاش‌های حجت‌الاسلام نیک‌بین؛ نماینده ترشیز کهن و همراهی اعضای محترم شورای‌اسلامی شهر خلیل‌آباد جهت تأمین اعتبار آن؛ افزود: امیدواریم این پروژه تا اواخر بهار1402به بهره‌برداری و مورداستفاده بانوان شهرستان قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=8244
  • نویسنده : معصومه تقوی
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.