• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
پارس وی دی اس
22
حوادث

اوباش مجازی در کاشمر دستگیر شد

  • کد خبر : 3168
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
اوباش مجازی در کاشمر دستگیر شد
فرمانده انتظامی کاشمر از دستگیری اوباشی که در فضای مجازی اقدام به رعب و وحشت کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ حسين احمدي گفت: مأموران پليس امنيت عمومي شهرستان كاشمر هنگام رصد و پايش فضاي مجازي فردي را كه اقدام به رعب و وحشت  شهروندان در اين فضاي می‌کرد را تحت نظر و مراقبت قرار دادند.

وی بیان کرد: پليس با انجام اقدامات فني در فضاي سايبري موفق شد متهم را شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي با انجام يك عمليات ضربتي وی را دستگير و به مقر انتظامي انتقال دهد.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: متهم دستگير شده كه در ابتدا منكر هر نوع جرمي بود پس از مواجهه با دلايل و مستندات غیرقابل‌انکار پليس به بزه انتسابي مبني بر ايجاد رعب و وحشت در فضاي مجازي با همكاري يك نفر ديگر اعتراف كرد.

احمدي با اشاره به دستگيري همدست اين متهم از همکاری خوب نیروی بسیج در این زمینه تشکر کرده و گفت: پليس در بازرسي از مخفيگاه اين متهمان مقاديري اسلحه و مهمات شكاري غیرمجاز، شوكر، مواد مخدر، طلا و جواهرات، دلار و ارزهاي خارجي كشف و ضبط كردند.

همچنین در عملیاتی دیگر در خلیل‌آباد نیز فرمانده انتظامي این شهرستان از كشف بیش از 24 کيلو مواد مخدر و دستگیری زن و شوهر خبر داد و گفت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر خلیل‌آباد در اقدامي اطلاعاتي به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله موادمخدر دست يافتند و با تحقيقات گسترده، زن و شوهري كه قرار بود اين محموله را حمل كنند به‌طور پوششي و نامحسوس تحت نظر قرار گرفتند.

سرهنگ ولی‌اله غلامی افزود: تیم‌های پلیس موادمخدر پس از هماهنگي با مقام قضايي در يکي از مسيرهاي منتهي به شهرستان خلیل‌آباد خودروي حامل مواد افيوني را متوقف و مرد جوان و همسرش كه سرنشين خودرو بود را دستگير كردند.

وی اظهار کرد: در بازرسي از اين خودرو 24 كيلو و 600 گرم ترياك كه داخل يك کوله‌پشتی بود كشف و تحقيقات بعدي از متهمان نشان داد متهمان قصد قاچاق مواد مخدر را از استان‌های جنوبي به مقصد شمال كشور داشته‌اند.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=3168
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.