• امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
پارس وی دی اس
1

انسان‌هایی که در کرمان به شهادت رسیدند از همفکران و دوستداران مکتب شهید سلیمانی بودند

  • کد خبر : 9719
  • ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۹:۰۱
انسان‌هایی که در کرمان به شهادت رسیدند از همفکران و دوستداران مکتب شهید سلیمانی بودند
صدای خاوران-دشمنان بدانند که این فاجعه‌آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت به اذن الله." این پیام رهبر معظم انقلاب به جنایتکارانی بود که حادثه تروریستی کرمان را رقم زدند، حادثه ای که دل بسیاری از مردم ایران را به درد آورد.

انسان‌هایی در کرمان به شهادت رسیدند که از همفکران و دوستداران مکتب شهید سلیمانی بودند

به قلم لیلا قرایی

دشمنان بدانند که این فاجعه‌آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت به اذن الله.” این پیام رهبر معظم انقلاب به جنایتکارانی بود که حادثه تروریستی کرمان را رقم زدند، حادثه ای که دل بسیاری از مردم ایران را به درد آورد.

صهیونیست‌ها پس از شکست مفتضحانه در جریان عملیات طوفان‌الاقصی، تلاش می‌کنند با ایجاد تنش در کشورهای حامی مقاومت، تا حدودی شکست خود را جبران کنند. حادثه در کرمان نشان داد محورهای اصلی شکل‌دهنده دشمنی با ایران، عامل زوال و شکست‌های راهبری خود را “حاج قاسم” می‌دانند. به معنای صریح‌تر معنای اتفاقات کرمان این است که خود این دشمن محوری، جریان و چهره‌ای غیر از ایران و حاج قاسم را در جهان ریشه اصلی شکست‌ها و زوال خود نمی‌داند.

حادثه اخیر به‌خوبی نشان داد که دشمنان آمریکایی ـ اسرائیلی اسلام، بار دیگر اتحاد و وحدت ایران عزیز در مزار سردار عزیزشان حاج قاسم سلیمانی را برنتابیدند و با بمب‌گذاری در مسیر گلزار شهدای کرمان فاجعه آفریدند و جمعی از خانواده‌های ایران اسلامی را داغدار کردند.

در واقع حادثه تروریستی در مسیر حرکت زائران قبور شهدا در کرمان را باید نمودِ دیگری از ددمنشی دشمنان این مرزوبوم به‌حساب آورد؛ خباثتی که از مردم بی‌دفاع نمی‌گذرد و با بمب‌گذاری و جنایاتی از این دست، می‌کوشد با ایجاد رعب و وحشت به اهداف شوم خود دست یابد.

حادثه تروریستی کرمان به‌خوبی نشان داد “شهید سلیمانی” ترسناک‌تر و خطرناک‌تر از “سردار سلیمانی” برای دشمنان است، چرا که آن‌ها از رویش‌های مکتب جاویدان سلیمانی آگاهند؛ رویش‌هایی که طوفان الاقصی نتیجه همین تفکر و فرهنگ والای مقاومت سردار پرآوازه جهان اسلام در طی این سالیان بوده است.

عملیات تروریستی در کرمان که به شهادت جمعی از هموطنان‌مان منجر شد از ابعاد مختلف قابل‌بررسی است. به نظر می‌رسد عاملان این‌گونه جنایات به دنبال امتحان صبر جمهوری‌اسلامی ایران هستند و اکنون که وقیحانه دست به این ترورها و جنایات می‌زنند باید پاسخی پشیمان‌کننده، دندان‌شکن و متفاوت از گذشته بگیرند که بدانند جمهوری‌اسلامی ایران در دفاع از منافع خود بسیار قاطع است و هرگز در مقابله با جنایتکاران و دفاع از کشور، محافظه‌کار نخواهد بود.

در این حادثه تأسف‌بار، انسان‌هایی به شهادت رسیدند که همه از یاران، همفکران و دوستداران مکتب شهید سلیمانی بودند؛ انسان‌های ارزشمند و بزرگی که در این عصر و زمان که بسیاری از افراد به دنبال تفکرات غلط و تفریحات بیهوده هستند، آرمان سردار سلیمانی را سرلوحه خود قرار داده‌اند. آرمان سردار سلیمانی چیزی نیست جز دفاع از مظلومان و مبارزه با سلطه‌گران و تروریست‌ها. مردم کشورمان هم با حضور خود در مراسم بزرگداشت این سردار شهید نشان می‌دهند که این آرمان را دنبال می‌کنند.

صهیونیست‌ها با انجام چنین اقدام‌های ددمنشانه‌ای، چه به‌صورت مستقیم و چه از طریق هدایت عوامل و اذناب خود، می‌کوشند به‌نوعی از محور مقاومت انتقام بگیرند، اما نکته اینجاست که آن‌ها در افکارعمومی مردم منطقه و جهان رسوا شده‌اند و اکنون باید بدانند ما مصمم‌تر از قبل در مسیر مقاومت گام برمی‌داریم و چنین اقدام‌های وحشیانه‌ای، نمی‌تواند در عزم راسخ ما برای جامه‌عمل پوشاندن به آرمان‌های بلند اسلام و انقلاب حتی اندک خللی ایجاد کند.

دشمنان بدانند که تاریخ هیچ‌گاه این جنایت ناجوانمردانه را فراموش نخواهد کرد و آیندگان اقدامات تروریستی دشمنان اسلام به‌ویژه ایران اسلامی را قضاوت خواهند کرد.

هرچند شهادت ناجوانمردانه جمعی از هموطنان در اقدام تروریستی گلزار شهدای کرمان که هم‌زمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی دل‌ها را اندوهگین و داغدار کرد، اما بدون‏شک و به گفته رهبر معظم انقلاب که فرمودند؛ “دشمنان بدانند که این فاجعه‌آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت به اذن الله.” عاملان این جنایت بدانند به‌زودی ایران اسلامی قطعاً پاسخ سختی به آن‌ها خواهد داد.

 

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=9719
  • نویسنده : لیلا قرایی ترشیزی
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.