• امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
پارس وی دی اس
8
ریئس شورای شهر اعلام کرد:

انتخاب شهردار قانونی و با حضور هفت عضو شورا برگزار شد

  • کد خبر : 5613
  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
انتخاب شهردار قانونی و با حضور هفت عضو شورا برگزار شد
رئیس شورای‌اسلامی شهر کاشمر: تمامی اعضای شورای‌شهر در فرآیند انتخاب شهردار که دستور کار جلسه بوده حضور داشتند اما بعد از این‌که برگه‎ها توزیع شد و حتی حدود پنج تا 10 دقیقه هم در دست داشتند اما سه نفر از اعضاء برگه‌های خود را تحویل ندادند، ولی جلسه مشکلی نداشته و فرآیند قانونی خود را طی نموده است. امیدواریم این افراد واقعیت را بپذیریند و قبول کنند که جلسه رسمی بوده چون صوت دفاعیات و حرف‌های تمامی اعضا در خصوص انتخاب شهردار در آن جلسه موجود است. نظرات تمامی اعضای شورای‌شهر محترم است حتی در همان ابتدای جلسه یکی از اعضای محترم که پس از رای‌گیری جلسه را ترک نمودند، اعلام کردند و تاکید داشتند که شهردار هر که باشد همه موظف به کمک و همراهی هستیم و فرقی برای ما ندارد و آن را عضو هشتم شورای‌شهر می‌دانیم و برای کمک به مردم و رفع مشکلات حوزه شهری شهردار را همراهی خواهیم نمود.

رئیس شورای‌اسلامی شهر کاشمر در خصوص روند انتخاب شهردار گفت: یازدهمین جلسه شورای‌شهر کاشمر، در مورخه سه شنبه ۲۳ شهریور با دستور کار صرفاً “انتخاب شهردار” و با حضور هفت عضو شورای شهر برگزار شده است.

علی‌اصغر مرادزاده افزود: پس از تعیین هیئت‌رئیسه شورا و پایان دوره شهردار قبلی، انتخاب چهل و پنجمین شهردار کاشمر در دستور کار شورا قرار گرفت.

وی با بیان این‌که برای تصدی مسئولیت شهرداری، با دعوت شورا حدود 30 نفر رزومه کاری خود را به شورای‌اسلامی شهر کاشمر ارسال نمودند، بیان کرد: از این تعداد حدود 10 تا 12 نفر شرایط اولیه را برای پذیرش پست شهردار نداشتند و در نهایت پس از پالایش و بررسی‌های لازم، با نظر تمامی اعضا این افراد کنار گذاشته شدند.

رئیس شورای‌اسلامی شهر کاشمر مطرح کرد: پس از بررسی کارنامه متقاضیان، بقیه این افراد برای ارائه برنامه‌های‌شان به شورا دعوت شدند و به صورت جداگانه با حضور در جلسات شورای‌شهر به ارائه برنامه‌های خود پرداخته و به سؤالات اعضا نیز پاسخ دادند که در نهایت آقای “محمد صادقی” به عنوان شهردار کاشمر با اکثریت آرا انتخاب شد.

وی با اشاره به این‌که جلسه سه شنبه ۲۳ شهریور شورای‌شهر با حضور هفت عضو به صورت قانونی برگزار شده است، عنوان کرد: با توجه به این‌که دستور کار جلسه “انتخاب شهردار” بوده است همه اعضاء در جلسه حضور داشتند و حتی برگه‌های آرا انتخاب شهردار به دست اعضا داده شد.

مرادزاده گفت: تمامی اعضای شورای‌شهر در فرآیند انتخاب شهردار که دستور کار جلسه بوده حضور داشتند اما بعد از این‌که برگه‎ها توزیع شد و حتی حدود پنج تا 10 دقیقه هم در دست داشتند اما سه نفر از اعضاء برگه‌های خود را تحویل ندادند، ولی جلسه مشکلی نداشته و فرآیند قانونی خود را طی نموده است.

وی افزود: امیدواریم این افراد واقعیت را بپذیریند و قبول کنند که جلسه رسمی بوده چون صوت دفاعیات و حرف‌های تمامی اعضا در خصوص انتخاب شهردار در آن جلسه موجود است.

رئیس شورای‌اسلامی شهر کاشمر با بیان این‌که از نظر ما شهردار کاشمر قانونی انتخاب شده است اما تابع قانون و مقررات هستیم، تصریح کرد: جلسه زمانی قانونی نیست که اصلا وارد فرآیند انتخاب شهردار نمی‌شدیم در این موقع حرف آنها درست است، اما تمامی اعضاء بدون اعتراض در جلسه رسمی نشسته‌اند و برگه‌ها را دریافت کرده‌اند.

وی توانمند بودن فرد و آشنایی با مسائل شهرداری و دوری از هرگونه تفکر سیاسی خاص و جنجال‌های قومیتی و خویشی را از ملاک‌های انتخاب شهردار کاشمر دانست و گفت: آقای محمد صادقی که به عنوان شهردار کاشمر انتخاب شد، نیروی جوان و توانمند است.

مرادزاده ادامه داد: نظرات تمامی اعضای شورای‌شهر محترم است حتی در همان ابتدای جلسه یکی از اعضای محترم که پس از رای‌گیری جلسه را ترک نمودند، اعلام کردند و تاکید داشتند که شهردار هر که باشد همه موظف به کمک و همراهی هستیم و فرقی برای ما ندارد و آن را عضو هشتم شورای‌شهر می‌دانیم و برای کمک به مردم و رفع مشکلات حوزه شهری شهردار را همراهی خواهیم نمود.

وی همچنین در خصوص کسانی که در بیرون از شورا تلاش می‌کنند فرآیند انتخاب شهردار را زیر سوال ببرند؛ گفت: این افراد که اندک هم هستند چون در جریان روند انتخاب شهردار نیستند بعضأ مطالبی را بیان می‌کنند که درست هم نیست. اگر به فکر پیشرفت شهر هستند قبل از قضاوت نادرست و طرح موضوع در فضای مجازی، بهتر است که سوالات خود را بپرسند و ما هم پاسخ خواهیم داد.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشمر تصریح کرد: امیدواریم با طی مراحل اداری و بررسی شرایط، هرچه زودتر آقای محمد صادقی به عنوان شهردار کاشمر معرفی شود.

 

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=5613
  • منبع : آوای کاشمر
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.