• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
پارس وی دی اس
8

افزایش 20 درصدی اعتبارات شهرستان‌های کاشمر و کوهسرخ

  • کد خبر : 3193
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
افزایش 20 درصدی اعتبارات شهرستان‌های کاشمر و کوهسرخ
فرماندار شهرستان کاشمر از افزایش 20 درصدی اعتبارات استانی و نفت شهرستان‌های کاشمر و کوهسرخ خبر داد.

مسلم ساقی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی افزود: با توجه به ارتقای کوهسرخ به شهرستان، تنها شهرستانی است که با پیگیری‌های انجام شده و موافقت سازمان برنامه و بودجه استان اعتبارات آن جداگانه در کمیته برنامه‌ریزی توزیع و تصویب شده است.

وی تاکید نمود: با احتساب اعتبارات کاشمر و کوهسرخ مجموع اعتبارات استانی و نفت در دو شهرستان، 128 میلیارد و 508 میلیون ریال برآورد شده که نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان این‌که از محل تملک دارایی‌ها 91 میلیارد و 369 میلیون ریال اعتبارات سال 99 شهرستان است؛ گفت: این اعتبارات در قالب 23 فصل و 49 برنامه و 88 پروژه تعریف شده است.

ساقی با بیان این‌که اعتبارات امسال برای پروژه‌های 21 دستگاه اجرایی شهرستان توزیع و تصویب شده، تصریح کرد: اعتبارات سال 99 شهرستان کوهسرخ از محل اعتبارات استانی و نفت 37میلیارد و 139میلیون ریال در قالب 12 فصل و 29 برنامه و 46 پروژه برای 13 دستگاه اجرایی تعریف شده است.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با توزیع اعتبارات ماده180 بخشی از کمبودها و نیازهای شهرستان در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تامین شود.

رییس کمیته برنامه‌ریزی شهرستان کاشمر با اشاره به این‌که در اجرای پروژه‌ها باید به دنبال بهره‌وری باشیم؛ گفت: با توجه به کسری بودجه و مشکلاتی که در کشور مواجه هستیم، اعتبارات تملک دارایی‌ها و نفت اختصاص داده شده به شهرستان جوابگوی نیازها و پروژه‌ها نیست و در این شرایط سخت باید پروژه‌هایی که بهره‌ور هستند تعریف نماییم تا با هزینه کمتر به دنبال خروجی بهتر باشیم.

ساقی تصریح کرد: در اعتبارات امسال پروژه جدیدی تعریف نشده و اولویت اصلی اتمام پروژه‌های نیمه تمام است.

وی اظهارداشت: مدیران شهرستان و استانی باید بدون نگاه بخشی و با استفاده از ظرفیت‌های قانونی موجود پروژه‌های نیمه تمام در راستای حفظ بیت‌المال و بهره‌مندی بیشتر مردم و جلوگیری از فرسایش و تخریب آن به بخش خصوصی واگذار نمایند.

وی با بیان این‌که از هیچ مدیری پذیرفتنی نیست در پایان سال مالی، ریالی از اعتبارات آن دستگاه  برگشت بخورد؛ گفت: در پایان شهریورماه قطعا اعتبارات سال 99 دستگاهی که اعتبار آن برگشت خورده، اصلاح و کاهش خواهد یافت.

وی با بیان این‌که پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند، قطعا تخصیص اعتبار بیشتری خواهند داشت؛ گفت: باید برای ارائه خدمت به مردم از طریق مدیران استانی و یا کشوری برای جذب اعتبارات بیشتر برای شهرستان از طریق ظرفیت نماینده مردم در مجلس شورای‌اسلامی و سایر مسئولین با جدیت تلاش نماییم.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=3193
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.