• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
پارس وی دی اس
3

افراط و تفریط در تصمیم‌گیری کرونا شهرستان وجود ندارد

  • کد خبر : 4692
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
افراط و تفریط در تصمیم‌گیری کرونا شهرستان وجود ندارد
به گزارش صدای خاوران-فرماندار کاشمر با بیان این‏که در حوزه پیشگیری از کرونا و درمان یکی از شهرستان‌های پیشرو در سطح استان خراسان بودیم، گفت: تصمیمات ستاد کرونا منبعث از مصوبات ستاد ملی، ستاد استانی و در شهرستان با توجه به خرد جمعی...

به گزارش صدای خاوران-فرماندار کاشمر با بیان این‏که در حوزه پیشگیری از کرونا و درمان یکی از شهرستان‌های پیشرو در سطح استان خراسان بودیم، گفت: تصمیمات ستاد کرونا منبعث از مصوبات ستاد ملی، ستاد استانی و در شهرستان با توجه به خرد جمعی است و با دعوت از کارشناسان حوزه‌های مرتبط و پس از شنیدن نظرات آن‌ها برای شهرستان تصمیم‌گیری می‌شود و هیچ‌گاه در این مسیر افراط و تفریط نشده است.

مسلم ساقی با بیان این‏که برخی شهرستان‌ها برخلاف مصوبات ستاد کرونا مراسم برگزار می‌کنند، اظهار کرد: اگر انتقادی هم بر عملکرد ستاد کرونای شهرستان وجود دارد باید پشت درهای بسته گفت‌وگو کرد نه این‏که حرف خود را در فضای مجازی و از پشت تریبون‌ها بزنیم.

وی افزود: اثرگذاری تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا20درصد است و80 درصد همراهی و همکاری مردم را می‌طلبد، اگر هر شهروندی یک سفیر سلامت باشد، قطعاً موفق خواهیم بود.

وی اظهار کرد: بدون شک با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانیم زندگی عادی را داشته باشیم و اصناف باز باشند و مراسم مذهبی و ملی را برگزار کنیم.

فرماندار کاشمر با بیان این‏که محدودیت‌ها بر اساس تغییررنگ‏ها که آن‌هم بر اساس آمار بستری‌شدگان مثبت در بیمارستان‌ها ایجاد می‌شود، مطرح کرد:

کرونا هم‏چنان هست و باید با آن زندگی کرد، با تلاش‌های صورت گرفته درصد کشندگی کرونا در شهرستان کاشمر از سطح متوسط دانشگاه علوم پزشکی مشهد کمتر است.

ساقی با تأکید بر این‏که در هیچ حوزه‌ای به دنبال تصدی‌گری نیستیم، افزود: مردم باید از ما صدا و عمل واحد بشنوند و ببینند که اگر این اتفاق نیفتد مردم ضرر خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=4692
  • نویسنده : ملیحه آذربهرام
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.