• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
پارس وی دی اس
4

اعضاء شورای‌شهر در راستای عملی کردن شعارهای‏شان تلاش کنند

  • کد خبر : 7519
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۵۲
اعضاء شورای‌شهر در راستای عملی کردن شعارهای‏شان تلاش کنند
صدای خاوران-رئیس شورای شهر کاشمر گفت: متأسفانه برخی این چندماه را با هشت‌سال گذشته مقایسه می‌کنند، درصورتی‌که این اشتباه است، شهردار و اعضای شورا در حال برنامه‌ریزی کارهای میان‌مدت و بلندمدت هستند، خوشبختانه کارهای مهمی هم‌اکنون در دست انجام است.

رئیس شورای‌شهر کاشمر گفت: هرچند همه اعضای شورای‌شهر شعارشان نگاه عدالت محور و توجه به مناطق محروم و افراد ضعیف جامعه بوده، می‌طلبد در راستای عملی کردن شعارهای خود بیش از این تلاش کنند.

علی‌اصغر مرادزاده که به همراه شهردار و تعدادی از اعضای شورای‌شهر به مناسبت روز خبرنگار در نشریه آوای‌کاشمر حضور یافت، با بیان این‌که تمام تلاش ما بر انتخاب شهرداری باتجربه بوده است، گفت: هرچند چهارماه بیشتر از حضور مهندس کوهسرخی به‌عنوان شهردار جدید کاشمر نمی‌گذرد، اما در همین مدت کارهای بسیار خوبی انجام شده است.

وی افزود: متأسفانه برخی این چندماه را با هشت‌سال گذشته مقایسه می‌کنند، درصورتی‌که این اشتباه است، شهردار و اعضای شورا در حال برنامه‌ریزی کارهای میان‌مدت و بلندمدت هستند، خوشبختانه کارهای مهمی هم‌اکنون در دست انجام است.

رئیس شورای‌شهر کاشمر با بیان این‌که توجه به حاشیه شهر جز مطالبات ساکنین این مناطق است، بیان کرد: بیش از 80 درصد معابر سطح شهر کاشمر نیازمند روکش، زیرسازی و آسفالت جدید و یا لکه‌گیری هستند که در این خصوص تصمیماتی گرفته‌شده است.

مرادزاده در ادامه خاطرنشان کرد: هرچند درب شورای‌شهر بر روی تمامی خبرنگاران باز است و کمتر جلسه‌ای به‌صورت غیرعلنی برگزار می‌شود، ولی انتظار داریم خبرنگاران واقعیت‌ها را به اطلاع مردم برسانند.

وی تأکید کرد: هیچ‌گاه اجازه نخواهم داد شورا وارد حاشیه و مسائل دروغ فضای مجازی گردد.

زاده اکبر عضو شورای شهر کاشمر هم از خبرنگاران به‌عنوان سفیران خبر و نشاط و شادی در جامعه نام برد و گفت: خبرنگاران با گزارش‌های صادق و درست به مردم روحیه بدهند.

وی افزود: از خبرنگاران انتظار دارم امید را در دل مردم زنده کنند و نشاط را به جامعه برگردانند، برخی از مردم با مشکلات اقتصادی بسیاری مواجه هستند.

 

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=7519
  • نویسنده : جواد افتخاری
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.