• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
پارس وی دی اس
2
نیک‌بین خبر داد:

اختصاص 1640 میلیارد تومان برای پیشرفت ترشیز

  • کد خبر : 9994
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۸:۳۹
اختصاص 1640 میلیارد تومان برای پیشرفت ترشیز
صدای خاوران-نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و کوهسرخ همچنین از اجرای 7 پروژه با اعتبار بیش از 31 میلیارد تومان در بخش مخابرات، اختصاص بیش از 38 میلیارد تومان اعتبار برای 47 پروژه در حوزه ورزش و جوانان، اجرای 3 پروژه با اعتبار یک میلیارد و 780 میلیون تومان در بخش فرهنگ و ارشاد، اختصاص بیش از 12.5 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای 2 پروژه برای آموزش عالی، اجرای 12 پروژه آبرسانی با اعتبار بیش از 8 میلیارد تومان و همچنین اختصاص 22.5 میلیارد تومان برای تأمین 6 دستگاه ماشین‌الات شهرداری از دیگر اقدامات صورت گرفته برای مردم عزیز منطقه ترشیز بوده است. وی همچنین از افتتاح دفتر گمرک و نصب 27 چمن مصنوعی با اعتبار بیش از 35 میلیارد تومان برای اولین‌بار در ترشیز طی چهار سال اخیر خبر داد و گفت: طی این مدت میزان قیر دریافتی برای آسفالت 53 روستای منطقه ترشیز، بیش 9 هزار تُن به ارزش 135 میلیارد تومان تأمین شده است.

نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و کوهسرخ از اختصاص 1640 میلیارد تومان برای پیشرفت منطقه ترشیز طی این 4 سال خبر داد.

جواد نیک‌بین با بیان این‌که بیشترین پروژه و اعتبار تخصیص یافته برای 112 پروژه با اعتبار بیش از 230 میلیارد تومان مربوط به بخش‌های عمرانی منطقه ترشیز است، افزود: طی این مدت 96 پروژه با اعتبار بیش از 189 میلیارد تومان در بخش آموزش و پرورش منطقه اجرا شده است.

وی اظهار کرد: اجرای 79 پروژه با اعتبار 782 میلیارد تومان در بخش راه و شهرسازی، 11 پروژه با اعتبار بیش از 41 میلیارد تومان در بخش کشاورزی، اختصاص 119 میلیارد تومان برای 28 پروژه در بخش بهداشت و درمان، اجرای 5 پروژه با اعتبار 81 میلیارد تومان در بخش صنعت و معدن و اختصاص بیش از 80 میلیارد تومان برای 34 پروژه در بخش نیرو از جمله اقدامات صورت گرفته طی این چهار سال برای عمران و آبادانی و پیشرفت منطقه ترشیز بوده است.

نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و کوهسرخ همچنین از اجرای 7 پروژه با اعتبار بیش از 31 میلیارد تومان در بخش مخابرات، اختصاص بیش از 38 میلیارد تومان اعتبار برای 47 پروژه در حوزه ورزش و جوانان، اجرای 3 پروژه با اعتبار یک میلیارد و 780 میلیون تومان در بخش فرهنگ و ارشاد، اختصاص بیش از 12.5 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای 2 پروژه برای آموزش عالی، اجرای 12 پروژه آبرسانی با اعتبار بیش از 8 میلیارد تومان و همچنین اختصاص 22.5 میلیارد تومان برای تأمین 6 دستگاه ماشین‌الات شهرداری از دیگر اقدامات صورت گرفته برای مردم عزیز منطقه ترشیز بوده است.

وی همچنین از افتتاح دفتر گمرک و نصب 27 چمن مصنوعی با اعتبار بیش از 35 میلیارد تومان برای اولین‌بار در ترشیز طی چهار سال اخیر خبر داد و گفت: طی این مدت میزان قیر دریافتی برای آسفالت 53 روستای منطقه ترشیز، بیش 9 هزار تُن به ارزش 135 میلیارد تومان تأمین شده است.

نیک‌بین سطح آسفالت روستایی انجام شده را 522 هزار مترمربع اعلام کرد و افزود: با تلاش‌های صورت گرفته طی این چهارسال و افزایش1300درصدی اعتبار به مبزان بالغ بر400 میلیارد تومان اکنون پروژه شادمهر به کاشمر از پیشرفت 41 درصدی برخوردار است.

وی یادآور شد؛ برای روکش آسفالت محور بردسکن به سبزوار 97 میلیارد تومان، روکش آسفالت بردسکن به بجستان 70 میلیارد تومان و دوبانده شدن جاده خلیل‌آباد به بردسکن 65 میلیارد تومان اعتبار طی این 4 سال تخصیص یافته است، همچنین طی این مدت 430 هکتار از اراضی به منطقه ترشیز الحاق شده است.

نیک‌بین با اعلام این‌که طی این 4 سال تمام توان و تلاش خود را برای پیشرفت و آبادانی منطقه ترشیز به کار گرفته‌ام، افزود: امیدوارم با اعتماد و انتخاب مجدد و پشتوانه مردم عزیز مردم منطقه ترشیز، بتوانم پروژه‌های منطقه را به سرانجام برسانم.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=9994
  • نویسنده : جواد افتخاری
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.