• امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
پارس وی دی اس
1

آقای فرماندار؛ منتظر تغییرات دیگری هم هستیم

  • کد خبر : 9117
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۴۹
آقای فرماندار؛ منتظر تغییرات دیگری هم هستیم
صدای خاوران-بهتر است برای یک‌بار هم شده جلسات شورای اداری هدفمند، با دستور کار مشخص و طرح مسائل در کار گروه‌ها مطرح شود، تا به عنوان مثال مشخص شود؛ چرا مدارس دولتی همچنان شهریه می‌گیرند؟(حالا تحت هر عنوان!) چرا طرح ترافیکی خوبی در کمربندی بلوار معلم، بلوارسیدمرتضی و خیابان‌های اصلی اجرا نمی‌شود؟ چرا بعضی از اصناف به راحتی گران‌فروشی می‌کنند؟ تکلیف احداث باغ ویلاهای غیرمجاز چه شد؟(اصلا چه کسی باید نظارت می‌کرد و نکرد؟)، بررسی تخلفات مستندی که در رابطه با جذب نیرو و... در فضای مجازی مطرح می‌شود، به کجا انجامید؟ البته می‌شود این سوالات را پیگیری نکرد و فقط به‌به و چه‌چه کرد! راستی آقای فرماندار دقت کردید گزارش کار چندین اداره فقط شده آسفالت و قیر! بگذریم؛ خودمان را از نان خوردن نیندازیم!

آقای فرماندار؛ منتظر تغییرات دیگری هم هستیم

این روزها خبر حذف رؤسای ناکارآمد ادارات زیاد به گوش می‌رسد، هرچند دیر، اما کار بدی نیست! به شرط آن که ناکارآمدها حذف شوند نه غیرخودی‌ها! از طرفی چون فرماندار اهل رسانه داریم که با سعه‌صدر مطالب را مطالعه می‌کند؛ پیشنهادات دیگری هم می‌دهیم، اول سر و سامان دادن به جلسات شورای‌اداری. گمان نمی‌کنم این‌گونه برگزاری جلسات کارآمد و پویا باشد! در حال حاضر شورای‌ اداری به یک دورهمی خودمانی تبدیل شده که رؤسای ادارات ضمن خوش و بش، به نوبت گزارش کاری می‌دهند. باور کنید اگر از بعضی حاضرین جلسه زمان خروج از سالن سئوال کنید، کی چی گفت؟ پاسخی ندارند! پس بهتر است برای یک‌بار هم شده جلسات شورای اداری هدفمند، با دستور کار مشخص و طرح مسائل در کار گروه‌ها مطرح شود، تا به عنوان مثال مشخص شود؛ چرا مدارس دولتی همچنان شهریه می‌گیرند؟(حالا تحت هر عنوان!) چرا طرح ترافیکی خوبی در کمربندی بلوار معلم، بلوارسیدمرتضی و خیابان‌های اصلی اجرا نمی‌شود؟ چرا بعضی از اصناف به راحتی گران‌فروشی می‌کنند؟ تکلیف احداث باغ ویلاهای غیرمجاز چه شد؟(اصلا چه کسی باید نظارت می‌کرد و نکرد؟)، بررسی تخلفات مستندی که در رابطه با جذب نیرو و… در فضای مجازی مطرح می‌شود، به کجا انجامید؟ البته می‌شود این سوالات را پیگیری نکرد و فقط به‌به و چه‌چه کرد! راستی آقای فرماندار دقت کردید گزارش کار چندین اداره فقط شده آسفالت و قیر! بگذریم؛ خودمان را از نان خوردن نیندازیم!

و اما یک سوال واقعا همه رؤسای ادارات باید در تمامی جلسات حضور داشته باشند؟ باور کنید مردم خسته شدند از بس به ادارات رفتند و جواب شنیدند؛ آقای رئیس جلسه است! اگر واقعا حضور این عزیزان در تمامی جلسات واجب است، جلسات را بعدازظهرها برگزار کنید.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=9117
  • نویسنده : علیرضا افتخاری ترشیزی
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.