• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
پارس وی دی اس
9
تأملی به یک جلسه

“گزارش به مردم” باید واضح و شفاف باشد!

  • کد خبر : 5505
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
“گزارش به مردم” باید واضح و شفاف باشد!
چند روز قبل خبری از دید و بازدید برخی از روسای ادارات با اعضای شورای‌جدید و گفتگوهایی که صورت گرفته منتشر شد. اگرچه برگزاری این دیدارها رسم و مناسب است، اما سوالی که مطرح می‌شود این‌که اگر قرار است این جلسه کاری باشد، آیا به دنبال اتخاذ تصمیم و دستاوردی هم هست؟ اعضای محترم شورای‌شهر خوب می‌دادند اگر قرار است از ابتدای دوره ششم گزارش‌کار خود را به طور شفاف اعلام و اطلاع‌رسانی نمایند، باید اعلام کنند این جلسات چه دستاوردی برای شهر داشته است؟

چند روز قبل خبری از دید و بازدید برخی از روسای ادارات با اعضای شورای‌جدید و گفتگوهایی که صورت گرفته منتشر شد. اگرچه برگزاری این دیدارها رسم و مناسب است، اما سوالی که مطرح می‌شود این‌که اگر قرار است این جلسه کاری باشد، آیا به دنبال اتخاذ تصمیم و دستاوردی هم هست؟

اعضای محترم شورای‌شهر خوب می‌دادند اگر قرار است از ابتدای دوره ششم گزارش‌کار خود را به طور شفاف اعلام و اطلاع‌رسانی نمایند، باید اعلام کنند این جلسات چه دستاوردی برای شهر داشته است؟ به عنوان مثال در جلسه‌ای که با مدیر محترم شرکت برق داشتند به چه مشکلاتی پرداخته شد و به چه توافقاتی رسیدند؟

آیا با توجه به تعمیرات اساسی ساختمان قدیمی اداره برق که این روزها در حال انجام است، در خصوص عقب‌نشینی دیوار آن اداره که در حاشیه خیابان خرمشهر قرار دارد و نفع بسیاری برای شهر به همراه خواهد داشت و یا برای عقب‌نشینی دیوار ضلع جنوبی که ناپایدار و در حال ریزش است، تعاملی صورت گرفت؟

آیا با توجه به تعهد صورت گرفته در سفر استاندار خراسان‌رضوی به کاشمر از اداره برق مبنی بر تامین 30 درصد از روشنایی ورودی‌های شهر، اعضای محترم شورا در این جلسه پیرامون آن صحبتی انجام دادند و به نتیجه‌ای رسیدند؟

آیا در خصوص تیرهای برق وسط برخی میلان‌ها که علیرغم عقب‌نشینی‌های صورت گرفته همچنان باقی‌مانده و کاری صورت نگرفته و بعضأ حادثه‌خیز است، توافقی انجام گرفت؟

از اعضای شورای‌شهر انتظار می‌رود در این دید و بازدیدها مسائل و مشکلات شهر هم مطرح و نتیجه چنین جلساتی را به اطلاع مردم برسانند و تنها به خوش و بش و احتمالا دریافت حق‌الجلسه! ختم نشود. ان‌شالله

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=5505
  • نویسنده : علیرضا افتخاری ترشیزی
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.