• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
پارس وی دی اس
4

گرمخانه جدید شهرداری آماده بهره‌برداری شد

  • کد خبر : 7128
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳
گرمخانه جدید شهرداری آماده بهره‌برداری شد
صدای خاوران-شهردار کاشمر گفت: به‌زودی انشعابات آب و گاز مجموعه گرمخانه جدید شهرداری وصل و آماده بهره‌برداری می‌شود.

شهردار کاشمر گفت: به‌زودی انشعابات آب و گاز مجموعه گرمخانه جدید شهرداری وصل و آماده بهره‌برداری می‌شود.

مهندس اصغر کوهسرخی با بیان این‏که فعالیت‌های شهرداری در سطح شهر توسط همه واحدها و به ‌صورت گروهی انجام می‌شود؛ افزود: علیرغم این‌که طی چندسال اخیر، شهرداری برای کارتن‌خواب‌ها گرمخانه‌ای را در میدان بار قدیم واقع در خیابان قائم راه‌اندازی نموده و اقداماتی هم انجام داده اما پس از بررسی‌های انجام شده چون این مکان در بافت مسکونی قرار داشت و از سویی این افراد در ساعات مختلف رفت‌وآمد دارند، نگرانی‌هایی برای خانواده‌ها ایجاد و اهالی معترض بودند که ما حق را به شهروندان دادیم، لذا شهرداری تصمیم به راه‌اندازی گرم‌خانه جدید در مکان دیگری نمود.

وی تصریح کرد: گرمخانه فعلی دارای کمترین امکانات و ظرفیت محدود 50 نفر برای هر شب را دارد، شهرداری تلاش نموده با تهیه حداقل‌هایی زمینه ساماندهی این افراد را فراهم تا شاهد حضور آنان در زیر پل‌ها و مسیل‌ها نباشیم.

شهردار کاشمر عنوان کرد: با توجه به اعتراض شهروندان و پیگیری اعضای شورای‌شهر برای جابجایی این گرمخانه اقدام شد که پس از بررسی، شهرداری ملکی در میدان ولی‌عصر به‌عنوان گرمخانه مهیا و مورد تأیید قرار گرفت.

کوهسرخی عدم هم‌جواری با خانه‌های مسکونی و محل اتصال حریم به محدوده را از مزایای این مکان جدید برشمرد و گفت: شرکت‌های خدماتی آب، برق و گاز برای نصب انشعابات لازم نیز اعلام آمادگی کرده‌اند و بازسازی این مکان در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

وی تأکید کرد: با نصب انشعاب آب شرب و گاز مکان جدید گرمخانه تجهیز و آماده بهره‏برداری می‌شود و با انتقال این افراد مشکل ساکنین خیابان قائم نیز رفع می‌گردد.

شهردار کاشمر افزود: چون اکثر افرادی که در گرمخانه حضور دارند فاقد شناسنامه هستند، در تلاشیم با هماهنگی ثبت‌احوال، کارت هویت و کاور مخصوص برای آن‌ها تهیه شود.

وی در ادامه با بیان این‏که شهرداری در تمام امور زندگی شهروندان اثرگذار بوده که بیشترین آن‌ها نیازهای محیط پیرامونی زندگی شهروندان است، گفت: در بین افرادی که در گرمخانه حضور دارند تعدادی زن هم هستند که تمهیدات لازم برای اسکان آن‌ها در گرمخانه جدید دیده‌ شده است.

کوهسرخی عنوان کرد: در تلاش هستیم نارضایتی اجتماعی در مورد این افراد را در سطح جامعه کاهش دهیم، خوشبختانه طی این مدت شهروندان با کمک‌های خود در بخش‌های مالی و معنوی همراه ما بوده‌اند و امیدواریم همراهی آن‌ها بیش از گذشته ادامه داشته باشد.

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=7128
  • نویسنده : زینت تازه دل
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.