• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
پارس وی دی اس
10
بخشدار مرکزی کاشمر:

کمک میلیاردی خیرین روستاهای کاشمر برای خانواده‌های محروم

  • کد خبر : 2982
  • ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
کمک میلیاردی خیرین روستاهای کاشمر برای خانواده‌های محروم
بخشدار مرکزی کاشمر گفت: خیرین روستاهای بخش مرکزی کاشمر تاکنون دو میلیارد و 809 میلیون و750 هزار ریال جهت کمک، همراهی و توزیع اقلام مواد غذایی برای خانواده‌های محروم و آسیب‌دیده از کرونا اهدا کردند.

سعید چیتی افزود: بخشی از مبلغ اهدایی خیرین برای تهیه هزار و 625 سبد کالا و همچنین 615 قطعه مرغ برای دو هزار و 240 خانواده نیازمند هزینه و توزیع شد، همچنین تعداد 13 هزار و 500 قرص نان به‌صورت رایگان و یک نفر شتر و ۱۳ رأس گوسفند به نیت سلامتی امام زمان(عج) و رفع بیماری کرونا قربانی و گوشت آن بین خانواده‌ها توزیع گردید.

وی مطرح کرد: از ابتدای آغاز شیوع ویروس کرونا بخشداری مرکزی کاشمر به همراه شورای اسلامی و دهیاری‌های تابعه با مشارکت و محوریت خیرین، روستازادگان و ۴۳ سازمان مردم‌نهاد که در روستاها تأسیس شدند و جمعی از جوانان تاکنون پنج جلسه برای پیشگیری و مقابله با این ویروس منحوس تشکیل داده است.

چیتی با بیان اینکه توسط ۴۲۵ نفر از داوطلبین در قالب 94 گروه، آموزش مستقیم اهالی روستاها، نصب بنر، توزیع تراکت و آموزش چهره به چهره با جدیت پیگیری و اطلاع‌رسانی شده است، افزود: طی ۴۰ روز ۴۲۷ نوبت عملیات ضدعفونی و گندزدایی تمامی روستاها انجام شده است.

بخشدار مرکزی کاشمر در ادامه از راه‌اندازی کارگاه‌هایی برای تولید ساخت 26 هزار ماسک در روستاهای بخش مرکزی با هماهنگی مرکز بهداشت روستایی خبر داد و گفت: این تعداد ماسک ساخته شده در بین روستائیان توزیع شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه تعداد هفت‌دستگاه تب‌سنج خریداری و در اختیار مراکز بهداشت روستایی قرار گرفت، افزود: تعداد دو هزار و 380 پک بهداشتی نیز در سطح روستاها توزیع گردید.

بخشدار مرکزی کاشمر یادآور شد؛ جهت اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و کنترل ورود و خروج روستاها با همکاری پایگاه‌های بسیج در روستاها اقدامات خوبی تاکنون انجام شده است.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=2982
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.