• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
پارس وی دی اس
5

کارخانه 120 تنی آسفالت شهرداری به بهره‌برداری می‌رسد

  • کد خبر : 7127
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
کارخانه 120 تنی آسفالت شهرداری به بهره‌برداری می‌رسد
صدای خاوران-شهردار کاشمر گفت: هم‌اکنون اکیپ‌هایی در نقاط مختلف شهر فعالیت‌های عمرانی را انجام می‌دهند البته اولویت با کوچه‌های پائین شهر که مشکلات بیشتری دارند، می‌باشد.

شهردار کاشمر از شروع به کار کارخانه 120 تنی جدید آسفالت شهرداری خبرداد

مهندس اصغر کوهسرخی گفت: با موافقت اعضای شورای اسلامی، کارخانه آسفالت جدید توسط شهرداری خریداری شده است.

وی اظهار کرد: به دلیل تغییر مکانی کارخانه برای اتاق فرمان، انبار و تجهیزات نیاز به احداث ساختمان جدید بود که اقدامات مورد نیاز انجام گرفت که در همین راستا تاکنون حدود شش میلیارد تومان هزینه شده است.

شهردار کاشمر تصریح کرد: با توجه به این‌که تأسیسات گاز و سکوی مصالح نصب از نیازهای دیگر این کارخانه بود، این کار انجام و کارخانه برای تولید آسفالت آماده است.

وی با بیان این‌که تخلیه هزار و500 تُن قیر در مخازن کارخانه آسفالت در حال انجام است؛ گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده ابتدا معابر اصلی و فرعی شهری که تقاضای آسفالت آن‌ها از گذشته و جزو تعهدات شهرداری بوده، اجرا خواهد شد.

شهردار کاشمر با بیان این‌که فعالیت‌های شهرداری با هدف توزیع عادلانه امکانات در همه محله‌های شهر خواهد بود؛ عنوان کرد: با شروع به کار کارخانه آسفالت و جذب قیر مورد نیاز، همشهریان تحول عظیمی را در آسفالت معابر شهری شاهد خواهند بود.

وی مطرح کرد: آسفالت برخی از معابر به دلیل مشکلات تأسیساتی و تعویض شبکه آب با تأخیر اجرا خواهد داشت که امیدواریم هرچه زودتر مشکلات موجود توسط شرکت‌های خدماتی رفع تا آسفالت معابری که زیرسازی آنها آماده شده انجام گردد.

شهردار کاشمر گفت: هم‌اکنون اکیپ‌هایی در نقاط مختلف شهر فعالیت‌های عمرانی را انجام می‌دهند البته اولویت با کوچه‌های پائین شهر که مشکلات بیشتری دارند، می‌باشد.

کوهسرخی عنوان کرد: با توجه به ارائه فعالیت‌های عمرانی و خدماتی شهرداری در سطح شهر، اولویت کاری با جنوب شهر و معابر خراب‌تر است، چون تاکنون شهرداری در اجرای تعهدات خود عقب‌تر بوده و سعی داریم تعهدات را به روز و بدون فوت وقت کارهای عمرانی سطح شهر انجام شود.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=7127
  • نویسنده : معصومه آذربهرام
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.