• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
پارس وی دی اس
5

چراغ برافروخته سینمای کاشمر، خاموش نخواهد شد

  • کد خبر : 10209
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵
چراغ برافروخته سینمای کاشمر، خاموش نخواهد شد
صدای خاوران-مسئول سینمای کاشمر از مشکلی که اخیراً برای سینمای کاشمر به وجود آمده خبر داد و گفت: سرور سینما به دلیل نقص فنی و نواسانات برق با مشکل مواجه شده و در حال حاضر تعطیل است.

مسئول سینمای کاشمر گفت: چراغ برافروخته تنها سینمای این شهر را که در چند سال اخیر به همت شهرداری روشن بوده، نخواهیم گذاشت خاموش شود.

سیدمهدی هاشمی نقش سینمای کاشمر را در راستای ارتقای فرهنگ منطقه بسیار مؤثر دانست و افزود: حمایت‌های صورت گرفته در این راستا جای تقدیر دارد.

وی با اعلام این‌که دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به بخش فرهنگ و راه‌اندازی مجدد سینماها دارد، عنوان کرد: سینما ایران کاشمر تنها سینمای منطقه ترشیز و یکی از مجهزترین و به روزترین سینماهای کشور است.

مسئول سینمای کاشمر با اشاره به این‌که همزمان با سایر سینماهای کشور، فیلم‌های به روز نیز در تنها سینمای کاشمر اکران می‌شود، افزود: خوشبختانه طی این مدت با استقبال خوب شهروندان مواجه شدیم.

هاشمی با بیان این‌که روزهای سه‌شنبه و آخر هفته ۵ تا ۶ سانس و سایر روزها در ۴ سانس اکران فیلم داریم، افزود: روزهای دوشنبه و سه شنبه چون قیمت بلیت نیم بها است و همچنین آخر هفته اغلب صندلی‌های سینما تکمیل می‌شود.

وی احترام به مخاطب و مشتری‌مداری را شعار اصلی سینمای کاشمر اعلام کرد و گفت: سینما ایران کاشمر از نظر مشتری مداری به عنوان یکی از سینماهای پرفروش و جزو 120 سینمای اول کشور در رابطه با فروش فیلم‌ها قرار دارد.

مسئول سینمای کاشمر با بیان این‌که طی این مدت بهترین فیلم‌های روز به نمایش گذاشته شده است، خاطر نشان کرد: «ایلیا در جستجوی قهرمان» کار یکی از هنرمندان کاشمر بود که در این سینما اکران شده است.

وی تصریح کرد: تمامی فیلم‌های که در سینما تیکت جزو پرفروش‌ها بوده در این سینما به نمایش گذاشته شده است و این جای خرسندی دارد.

هاشمی گفت: در حال حاضر سینمای کاشمر جوابگوی نیاز مخاطبان بوده و نیاز به گسترش فضا یا احداث سینمای دیگری در این شهر نیست.

وی افزود: هرچند در شهرهایی که سینما ثابت فعالیت دارد، نیازی به فعالیت سینما سیار در همان شهر نیست اما بارها بوده که همزمان با اکران فیلم سینما ثابت، همان فیلم در سینما سیار اکران شده که این جز ضرر و مشکلات پیرامون آن، چیزی عاید شهرستان نخواهد کرد.

مسئول سینمای کاشمر ادامه داد: این سینما که از سال 1401 به دلیل آتش‌سوزی غیرفعال شده بود، با اهتمام شهرداری و موسسه سینما شهر شهریورماه سال گذشته دوباره تجهیزات آن نصب، به‌روزرسانی و آماده بهره‌برداری شد.

وی با اشاره به این‌که سینما ایران کاشمر یک سالن نمایش و ۱۷۰ صندلی دارد، بیان کرد: سینمای کاشمر با صرف اعتبار بیش از دو میلیارد تومان مجدد در هفته دولت سال گذشته بازگشایی شد.

وی در ادامه از مشکلی که اخیراً برای سینمای کاشمر به وجود آمده خبر داد و گفت: سرور سینما به دلیل نقص فنی و نواسانات برق با مشکل مواجه شده و در حال حاضر تعطیل است.

هاشمی با بیان این‌که در نهایت طی 10 روز آینده فعالیت سینمای کاشمر مجدد شروع به کار خواهد نمود، افزود: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که در تنها سینمای منطقه ترشیز بهترین خدمات را به شهروندان عزیز ارائه نمائیم.

وی با تاکید بر این‌که برای رونق بیشتر سینما نیازمند حمایت شهروندان هستیم، جايگاه خاص فيلم و سينما را نزد مديريت شهري نشانه احترام به سلائق شهروندان دانست و گفت: ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در تمامی بخش‌ها به خصوص در حوزه فرهنگ از اولویت‌های مدیریت شهری کاشمر است.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=10209
  • نویسنده : معصمومه تقوی
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.