• امروز : شنبه, ۵ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 26 October - 2024
پارس وی دی اس
6

پیام مهم دکتر بهروز بنیادی نماینده دوره دهم مجلس شورای‌اسلامی به مردم شریف ترشیز

  • کد خبر : 10437
  • ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۳
پیام مهم دکتر بهروز بنیادی نماینده دوره دهم مجلس شورای‌اسلامی به مردم شریف ترشیز

پیام مهم دکتر بهروز بنیادی نماینده دوره دهم مجلس شورای‌اسلامی به مردم شریف ترشیز در آستانه مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری بنام خدا مردم شریف ترشیز! حضور گرم و پرشور شما در انتخابات ریاست‌جمهوری و رأی به پزشک خردمند و درد آگاه «جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان»، خبر از دغدغه‌مندی شما برای ایران می‌دهد. در نظر […]

پیام مهم دکتر بهروز بنیادی نماینده دوره دهم مجلس شورای‌اسلامی به مردم شریف ترشیز

در آستانه مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری

بنام خدا

مردم شریف ترشیز!

حضور گرم و پرشور شما در انتخابات ریاست‌جمهوری و رأی به پزشک خردمند و درد آگاه «جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان»، خبر از دغدغه‌مندی شما برای ایران می‌دهد.

در نظر داشته ‌باشیم مامِ وطن، ایران عزیز ما گوهری است که در ادوار تاریخِ پرحادثه‌اش ضربات مُهلک و بعضاً جبران‌ناپذیری از تعصّب و ترک عقلانیت خورده ‌است. بزرگان و بیداران ایران در هر زمان و زمانه‌ای کوشیده‌اند امورات مُلک و‌ ملّت را با درایت و دوراندیشی و با به‌ کاربستن خردمندی و اخلاق سامان بدهند. وطن نجیب ما مدّتی است گرفتار گروهی از افراد متعصّب شده‌است که منافع‌شان کمترین نسبتی با مصالح معیشت و فرهنگ مردمان ندارد، و عموماً از آبشخور خشونت و جنگ‌طلبی سیراب می‌شود و در دوره “مدیریت جهانی” آنان، بیشترین قطع‌نامه‌ها علیه ایران صادر شده و هر بار هم معیشت مردمان دچار تنگناهای بیشتری شده‌ است.

مردم شریف ترشیز!

اگر شرکت در مرحله اول انتخابات بر هریک از ما لازم بود، اینک شرکت در مرحله‌ی دوم و رأی به “دکتر مسعود پزشکیان” از اوجب واجبات است.

عزیزان!

اگر بر آینده‌ی ایران بیمناکید، اگر از تشنّج و تنش خسته شده‌اید، اگر می‌خواهید اوضاع اقتصادی و وضعیت معیشت شما در یک ثبات نسبی قرار گیرد، اگر از فیلترینگ و برخی از سخت‌گیری‌های سلیقه‌ای بی‌جای اجتماعی به ستوه آمده‌اید، اگر به دنبال تغییرات اساسی در بعضی از مناصب و مسؤولیت‌ها هستید، اگر می‌خواهید پروژه “ایران هراسی” دشمنان ایران، دوباره آغاز نشود، اگر مایلید روابط دیپلماسی ایران با جهان بر اساس احترام و صلح و دوستی تنظیم شود، اگر به دنبال شایسته‌سالاری و تخصّص‌گرایی در کارها هستید، اگر از تحجّر بیزار هستید، فرصت رأی به «دکتر مسعود پزشکیان» را از دست ندهید. فراموش نکنیم برخی فرصت‌ها اگر غنیمت شمرده‌ نشود ای‌بسا دیگر به دست نیاید و تنها دریغ و حسرتش برای ما به‌جا ‌بماند.

مردم شریف ترشیز!

ما  امروز نشان دادیم که حتی در مشارکتِ کم هم می‌توانیم آنها را  در پای صندوق شکست دهیم و این جمله مخرّبِ “رأی ما تأثیری ندارد” را  پاک کردیم. آنچه ایران را می‌سازد مسؤولیت‌پذیری هریک از ماست. ما نه‌تنها نسبت به خودمان که در برابر آیندگان نیز مسؤولیم. نتایج رفتارهای سنجیده و انتخابهای عقلانی ما نه فقط در روزگار خودمان که در آینده هم بازتاب دارد.

خاموش بودن و منفعل در گوشه‌ای نشستن، مطلوب و مقصود رقیب است، و این کار یعنی رأی دادن به جماعتی اقلیت که وجودشان موجب نابودی بیش از پیش ایران و ایرانیان است.

جمعه ۱۵ تیرماه دوباره می‌آییم”برای ایران”.

ای‌که دستت می‌رسد کاری بکن

پیش از آن کز تو نیاید هیچ‌کار

با احترام

بهروز بنیادی

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=10437
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.