• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
پارس وی دی اس
2

پاسخ جنگ ترکیبی دشمن را با لاف‏زدن نمی‌توان داد

  • کد خبر : 8270
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
پاسخ جنگ ترکیبی دشمن را با لاف‏زدن نمی‌توان داد
صدای خاوران-یوسفعلی‌زاده خاطر نشان کرد: عده‌ای وقتی رزمایشی برگزار می‌شود، مدام توصیه می‌کنند؛ شلیک موشک‌های دوربرد موجب عصبانی شدن دشمنان فرامنطقه‌ای و افزایش تحریم‌ها می‌شود و نباید این اقدام را انجام داد.

مسئول ستاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌رضوی گفت: پاسخ جنگ ترکیبی دشمن را با لاف زدن نمی‌توان داد، باید جهاد کرد و در وسط میدان بود.

سردار حسینعلی یوسفعلی‌زاده در مراسم سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که در کاشمر برگزار شد، افزود: برخی تلاش می‌کنند جامعه بشری را از ظالمین بترسانند و دائماً این منطق را تکرار می‌کنند که چون دشمن بسیار خبیث، جنایتکار، آدمکش و غضبناک هست ضمن فاصله گرفتن، باید با آن‌ها سازش کرد.

وی با اشاره به این‏که سازش در برابر دشمن خسارت، ذلت، سرافکندگی و بدبختی است؛ تصریح کرد: اگر مسلمانان منطقه می‌خواهند گاو شیرده آمریکای جنایتکار نباشند و روی پای خودشان بایستند باید جهاد و ایستادگی کنند.

یوسفعلی‌زاده خاطر نشان کرد: عده‌ای وقتی رزمایشی برگزار می‌شود، مدام توصیه می‌کنند؛ شلیک موشک‌های دوربرد موجب عصبانی شدن دشمنان فرامنطقه‌ای و افزایش تحریم‌ها می‌شود و نباید این اقدام را انجام داد.

وی افزود: جریانی که در کشور مدام حرف از سازش با دشمن می‌زنند دنباله‌های‏شان تا اعماق جامعه گسترش دارد، دوستداران شهید سلیمانی باید در این عرصه صف‏آرایی و روشنگری کنند و باطل بودن این تفکر را فریاد بزنند.

مسئول ستاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌رضوی اذعان کرد: ما عزتمان را از مقاومت به دست آورده‌ایم نه از مذاکره با شیطان، هر وقت افرادی پیدا شدند که با دشمن همکاری کردند، نفوذ ایجاد شد.

وی بیان کرد: هرچند در حوزه اقتصادی مشکلاتی داریم اما بخشی از مشکلات به دلیل سوءمدیریت مدیران نالایقی است که در دوره‌های مختلف آب خوردن را از کدخدا گدایی کردند و بخشی دیگر از تلاش‌ها، تحریم‌ها و توطئه‌های دشمن است.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=8270
پارس وی دی اس

برچسب ها

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.