• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
پارس وی دی اس
2
استاندار خراسان رضوی:

هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل شود

  • کد خبر : 7261
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل شود
استاندار خراسان‏رضوی گفت: هیچ واحد تولیدی در شهرستان‌های خراسان‏رضوی نباید تعطیل شود.

یعقوبعلی نظری در نشست خود با فعالین اقتصادی کاشمر با تأکید بر این‏که تعطیلی هیچ واحد تولیدی را نمی‌پذیریم، افزود: تمامی مسئولان شهرستان برای احیای واحدهای تعطیل شده، باید اقدام کنند.

وی بیان کرد: در یک بازه زمانی مشخص باید مسائل و مشکلات تمامی واحدها در بخش صنعت، کشاورزی، دامداری و دیگر بخش‌ها در دستور کار قرار گرفته و احیاء شوند.

استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به این‏که از کلی‏گویی باید خارج شویم و واحد به واحد مشکلات واحدهای تولیدی بررسی و احیا شوند؛ گفت: صاحبان واحدهای تولیدی نباید خسته شوند، برای رفع مشکلات‏شان تلاش می‌کنیم در این خصوص تمامی دستگاه‌های مربوطه آمادگی کامل دارند مگر این‏که به دلیل دستگاه‌های نظارتی، در جاه‌هایی احتیاط‌هایی داشته باشند که توصیه می‌کنیم نداشته باشند.

نظری مطرح کرد: این‏که فرایند رسیدگی به درخواست‌های واحدهای تولیدی زمان‌بر باشد اصلاً قابل قبول نیست، شاید مسیر اشکالاتی به وجود بیاید اما سریعاً باید رفع شود.

وی در ادامه در خصوص موضوع مردمی شدن یارانه‌ها عنوان کرد: مردمی نبودن اقتصاد یکی از مشکلات جدی است، دخالت حاکمیت در موضوع اقتصاد ایجاد اخلال می‌کند.

نظری با بیان این‏که حاکمیت باید در خط حمله، تسهیل‏گر و ناظر باشد، نه این‏که تصدی‌گری کند؛ تصریح کرد: ما نه‌تنها مسئول زمینه‌سازی برای تولید هستیم، بلکه باید از مصرف‌کننده هم حمایت کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: برای راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی کاشمر آمادگی لازم داریم، مسئولان هم برای رونق اقتصادی پیگیری‌های تخصصی را انجام دهند تا موضوع منطقه ویژه اقتصادی سرعت گیرد.

استاندار خراسان‏رضوی در ادامه افزود: ما مبتنی بر اقتضائات استانی تصمیم می‌گیریم، هرچند برای صادرات در خراسان‏رضوی هیچ معذوریتی نداریم اما در این خصوص باید مدیریت لازم را داشته تا دچار شرایط حاد نشویم.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=7261
  • نویسنده : ملیحه آذربهرام
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.