• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
پارس وی دی اس
6

نتیجه سفر اعضاء کمیسیون فرهنگی به کاشمر هنوز نامشخص است

  • کد خبر : 5681
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
نتیجه سفر اعضاء کمیسیون فرهنگی به کاشمر هنوز نامشخص است
صدای خاوران-نماینده مردم کاشمر به مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه هنوز نتیجه سفر اعضاء کمیسیون فرهنگی به کاشمر نامشخص است.

حجت الاسلام جواد نیک‌بین در گفت و گویی، با اشاره به نتیجه سفر تیرماه اعضاء کمیسیون فرهنگی به منطقه و مصوباتی که برای شهرستان داشتند، گفت: متاسفانه تاکنون جلسه‎ای در تهران برای بررسی نتیجه و بررسی مصوبات سفر اعضاء کمیسیون فرهنگی به کاشمر برگزار نشده است.

وی افزود: مهمترین مصوبه‎ای که در کاشمر داشتیم موضوع ایجاد ردیف بودجه برای زیارتگاه شهید مدرس بود که در فصل برنامه و بودجه و تلفیق مجلس انجام خواهد شد.

وی عنوان کرد: چون بعد از سفر اعضاء کمیسیون فرهنگی به کاشمر مجلس تعطیلی یک هفته‎ای داشت و بعد هم موضوع صلاحیت وزرا مطرح بود و دیگر مسائل به همین خاطر تاکنون جلسه‎ای برگزار نشده است اما در دستور کار قرار دارد.

نماینده مردم کاشمر به مجلس شورای اسلامی گفت: چون قول‎هایی که برخی از اعضاء در سفر خود به این شهر فرهنگی داده‎اند زودتر عملیاتی شود می‎طلبد هر چه زودتر این نشست توسط اعضاء کمیسیون فرهنگی که به نفع مردم و اعضاء کمیسیون است برگزار گردد.

نیک‎بین همچنین با اشاره به اینکه برخی مصوبات سفر استاندار به شهرستان کاشمر هم هنوز از پیشرفت کمی برخوردار است، گفت: سفر استاندار به کاشمر 25 مصوبه به همراه داشت که تاکنون بین 30 تا 100 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‎اند.

وی بهترین راه ناراحت کردن مردم را عمل نکردن به قول‎هایی که می‎دهیم دانست و افزود: به طور مداوم پیگیر نتیجه مصوبات استاندار به منطقه ترشیز هستم که اعلام نمودند پروژه‎ها در حال انجام است.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تلاش می‎شود مصوبات استاندار قبل از جابجایی‎های دولتی به سرانجام برسد.

وی همچنین خطاب به مسئولان منطقه اظهار کرد: اگرچه تغییرات یکی از لوازم همه دولت‎ها بوده و طبیعی است اما معتقدم باید از مسئولانی که در دولت قبلی به خوبی کار کرده‎اند در دولت فعلی هم استفاده شود اما اینکه برخی چون احتمال دارد در دولت فعلی نباشند دیگر کار نمی‌کنند نشانه بی‎مروتی و بی‎انصافی فرد است و تا روزی که مسئولیتی دارد باید با تمام توان کار کنند.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=5681
  • نویسنده : جواد افتخاری
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.