• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
پارس وی دی اس
4
نماینده مردم ترشیز در مجلس شورای اسلامی

نباید کارهای خوب نمایندگان قبلی را نادیده گرفت

  • کد خبر : 3208
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
نباید کارهای خوب نمایندگان قبلی را نادیده گرفت
نماینده مردم ترشیز در مجلس شورای‌اسلامی گفت: باید کارهای خوب نمایندگان قبلی را ادامه داد نه این‌که زحمات آن‌ها را نادیده گرفت، زیرا حتی اگر ما هم نگوییم، مردم خواهند فهمید.

حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین در نشست خبری با اصحاب رسانه در آستانه آغاز به کار مجلس یازدهم ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‎های نمایندگان قبلی بیان کرد: منطقه ترشیز باید جایگاهی بهتر از این داشته باشد، و در این مسیر نیازمند همراهی همه نمایندگان ادوار گذشته مجلس شورای‌اسلامی هستم.

وی با بیان این‌که تمام تلاش خود را برای تأسیس مجمع نمایندگان ادوار به کار خواهم گرفت، گفت: باید از تجربیات نمایندگان قبلی به‌خوبی استفاده شود، از این‌رو از نماینده قبلی خواستم طرح‎های نیمه‌تمام در دست پیگیری خود را ارسال تا آن‌ها را ادامه دهم.

نماینده مردم ترشیز در مجلس یازدهم بیان کرد: متأسفانه سال‌هاست کاشمر از وجود پروژه‎های نیمه‌تمام رنج می‎برد، کارخانه فولاد از سال‌ها قبل نیمه‌کاره مانده، کارخانه کاشی تنها با 20 درصد و کارخانه روغن فرآیند با 10 درصد ظرفیت خود فعالیت می‎کند.

نیک‌بین مطرح کرد: متأسفانه آن‌قدر به حاشیه‎ها پرداخته‎ایم که از اصول غافل شده‎ایم، لذا مجلس یازدهم باید به تصحیح قوانین قبلی بپردازد.

وی تصریح کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون قوانین بسیاری به تصویب رسیده که بسیاری از آن‌ها مزاحم بوده و بسیاری از تولیدکنندگان و سرمایه‎گذاران را با مشکلات جدی مواجه که باید کنار گذاشته شوند.

نیک‏بین اظهار کرد: هیچ‌گاه به دنبال عزل و نصب‎ها نخواهم بود و بدون این‌که نگاه سیاسی مسئولان مهم باشد انتظار دارم آنان برای رفع مشکلات منطقه تلاش کنند تا منطقه ترشیز متحول شود.

وی عنوان کرد: هرکس که برای رفع مشکلات منطقه و خدمت‌رسانی به مردم تلاش بیشتری کند چه اصلاح‌طلب چه اصولگرا، از دیگری انقلابی‌تر است.

وی با تأکید بر این‌که باید اصلاحات با اصول صورت گیرد، افزود: برای اصلاح و بودن و نبودن افراد قرار نیست تبر برداریم.

نیک‏بین طرح تهیه آمایش سرزمین منطقه ترشیز را ضروری دانست و عنوان کرد: در مسیر پیشرفت ترشیز مسائل سیاسی جایگاهی ندارد، اگر بخواهیم کاشمر از سیاسی‌کاری نجات پیدا کند و به سمت شایسته‌سالاری برود خبرنگاران باید حقایق را به‌درستی نشان دهند.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=3208
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.