• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
پارس وی دی اس
9
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:

نباید برخی با سوءاستفاده از خون شهدا مال‌ومنال جمع کنند

  • کد خبر : 9525
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
نباید برخی با سوءاستفاده از خون شهدا مال‌ومنال جمع کنند
صدای خاوران-رئیس مجمع نمایندگان استان تهران افزود: هرچند آن‌قدر نیروهای برجسته و ارزشمند بسیاری در کشور داریم که نیازی نیست برای الگو گرفتن دست گدایی به‌سوی غرب دراز کنیم، اما متأسفانه فن‌آوری اطلاعات و فضای مجازی تا حدودی ذهن‌ها را تغییر داده به‌طوری‌که بسیاری از نوجوانان ما فوتبالیست‌های دنیا را خوب می‌شناسند اما دانشمندان خود مانند ابوعلی سینا و مدرس را نمی‌شناسند. نماینده مردم تهران در مجلس شورای‌اسلامی در ادامه به حوادث فلسطین و جنایت‌های اسرائیل در غزه اشاره کرد و گفت: امروز در فلسطین جنگ بین حماس و حزب‌الله با اشغالگران نیست، بلکه دو تفکر در برابر هم قرار گرفته‌اند، تفکری که یک‌طرفش سردمداران و مستکبران غرب و آمریکا و تفکر طرف دیگر امام راحل است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای‌اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان تهران گفت: نباید برخی خون بدهند و شهید شوند و عده‌ای فقط تماشاگر باشند و وقتی بستر فراهم شد به مال‌ومنال و یا مرتبه‌ای دست پیدا کنند.

حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی در بزرگداشت هشتاد و ششمین سالروز شهادت آیت‌الله مدرس و روز مجلس خاطر نشان کرد: شهید مدرس مبارز همیشه در میدان و پیکارگر صحنه‌های پرشور مبارزه با پلشتی‌ها و مستکبرین بود.

وی اظهار کرد: بدون‏شک جاده زندگی یک‌طرفه نیست که برخی خون بدهند و شهید شوند و عده‌ای فقط تماشاگر باشند و به برکت خون همین شهدا بستر که فراهم شد به مال‌ومنال و یا مرتبه‌ای دست پیدا کنند، بدون‏شک آن‌ها اگر شهید شدند، ما هم که مانده‌ایم وظایفی داریم که باید به آن‌ها عمل کنیم.

تقوی افزود: امروز یا باید شمشیر به دست گرفت و در خط مقدم سینه‌به‌سینه دشمن جنگید و ایثار جان و انفاق خون کرد یا باید پاسداری از این خون را بر عهده گرفت و پیام شهید را به دیگران رساند.

وی در ادامه نشر کتاب‌ها، تفکر و اندیشه‌های شهیدمدرس را در جامعه ضروری دانست و گفت: معلمان و استادان باید در مدارس، حوزه‌ها و دانشگاه‌ها، مدرس‌ها و امام راحل را به‌درستی معرفی نمایند.

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران افزود: هرچند آن‌قدر نیروهای برجسته و ارزشمند بسیاری در کشور داریم که نیازی نیست برای الگو گرفتن دست گدایی به‌سوی غرب دراز کنیم، اما متأسفانه فن‌آوری اطلاعات و فضای مجازی تا حدودی ذهن‌ها را تغییر داده به‌طوری‌که بسیاری از نوجوانان ما فوتبالیست‌های دنیا را خوب می‌شناسند اما دانشمندان خود مانند ابوعلی سینا و مدرس را نمی‌شناسند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای‌اسلامی در ادامه به حوادث فلسطین و جنایت‌های اسرائیل در غزه اشاره کرد و گفت: امروز در فلسطین جنگ بین حماس و حزب‌الله با اشغالگران نیست، بلکه دو تفکر در برابر هم قرار گرفته‌اند، تفکری که یک‌طرفش سردمداران و مستکبران غرب و آمریکا و تفکر طرف دیگر امام راحل است.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=9525
  • نویسنده : زهرا افتخاری ترشیزی
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.