• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
پارس وی دی اس
7
با تلاش شهرداری کاشمر؛

مرکز کارآفرینی بانوان افتتاح شد

  • کد خبر : 7314
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۶
مرکز کارآفرینی بانوان افتتاح شد
با تلاش و پیگیری‌های شهرداری کاشمر مرکز کارآفرینی بانوان این شهرستان افتتاح شد.

“اصغر کوهسرخی” در آیین گشایش مرکز آفرینش‌های صنایع‌دستی گرد آفرید که با حضور امام جمعه، حجت‌الاسلام نیک‌بین نماینده مردم در مجلس شورای‌اسلامی، فرماندار، ریاست دادگستری، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و جمعی از مسئولان دیگر برگزار شد؛ افزود: حمایت از میراث فرهنگی و گردشگری جزو اولویت‌هایمان است.

وی با مهم برشمردن توجه به حفظ مؤلفه‌های فرهنگی شهرستان کاشمر اظهار کرد: میراث فرهنگی و گردشگری معرف تاریخ و همچنین گواه بزرگی بر پیشینه کهن شهرمان است.

شهردار کاشمر تصریح کرد: در راستای حمایت از بانوان شهر کاشمر و همچنین معرفی بیشتر صنایع دستی، فضای مناسبی در محل پارک بانوان در اختیار گذاشته شد.

وی با اشاره به این‌که این مرکز با هدف اشتغال‌زایی و معرفی صنایع‌دستی کاشمر در اختیار خانم علیزاده با عنوان مسئول نمایشگاه قرار داده ‌شد؛ افزود: حمایت از صنایع دستی و بانوان کارآفرین کاشمر ضروری است.

کوهسرخی با اشاره به اهمیت کارآفرینی در رونق اقتصاد، تصریح کرد: زنان و دخترانی را در شهر کاشمر داریم که به معنای واقعی هنرمند بوده و توانایی فوق‌العاده‌ای در خلق آثار کاربردی و هنری دارند.

وی با تاکید بر این‌که پتانسیل در گسترش فرهنگ و چرخه اقتصاد کاشمر باید موردتوجه قرار گیرند، گفت: کارآفرینی برای بانوان علاوه بر کمک به اقتصاد خانواده‌ها، ارج نهادن به مقام والای زنان است.

شهردار کاشمر با اعلام این‌که توسعه این مراکز و کارگاه‌ها توانمندسازی چرخه اقتصاد شهرستان را در پی خواهد داشت، گفت: بدون شک برای رونق اقتصادی در زمینه کارآفرینی و اشتغال، نقش اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نیز برجسته است.

وی در ادامه افزود: نظر به این‌که بانوان نگاهی دقیق و جزئی‌نگر به کلیه امور دارند در سیاست‌گذاری‌های مربوط به امور اجتماعی شهری به خصوص زیباسازی و المان‌ها نیز از توان بانوان بیش از گذشته استفاده خواهد شد.

کوهسرخی گفت: شهر زنده شهری است که گردشگری در آن رونق داشته باشد در همین راستا در حد ممکن در رونق گردشگری کاشمر کمک خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=7314
  • نویسنده : معصومه آذربهرام
پارس وی دی اس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.