• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
پارس وی دی اس
11
نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد در مجلس شورای‌اسلامی:

مردم ترشیز آگاهانه به دنبال توسعه و پیشرفت منطقه خود هستند

  • کد خبر : 1320
  • ۰۳ تیر ۱۳۹۸ - ۶:۳۰
مردم ترشیز آگاهانه به دنبال توسعه و پیشرفت منطقه خود هستند
نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد در مجلس شورای‌اسلامی با بیان این‌که مردم ترشیز آگاهانه به دنبال توسعه و پیشرفت منطقه خود هستند، گفت: کشور در آماج پهبادهای مختلف است.

بهروز بنیادی در جلسات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان‌رضوی که با حضور استاندار و تعدادی از مدیران کل استان، مسؤولان ادارات، فعالان اقتصادی، سرمایه‌گذاران، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان‎های کاشمر، خلیل‎آباد و بردسکن برگزار شد؛ افزود: هرچند به مدد نیروی مسلح مقتدر پهپاد نظامی دشمن سرنگون شد، اما هنوز دچار تهاجم پهبادهای اقتصادی، سیاسی و فرهنگی دشمنان هستیم.

وی با اعلام این‌که استاندار خراسان‌رضوی باید به سهم خود پهپاد اقتصادی دشمن را ناکارآی کند، بیان می‎کند: باید مدیران کل در استان هم پای استاندار قدم بردارند.

بنیادی با اشاره به این‌که از استاندار انتظار داریم تبعیض بین شهرستان‌ها را حذف کند و مدیران‌کل به طور عادلانه در همه شهرستان‌ها حضور یابند، اظهار کرد: این ضعف است که مدیران استان اغلب به سمت شمال و غرب خراسان بیشتر تمایل داشته باشند تا به جنوب غرب خراسان در حالی که بیشتر استعدادها در این منطقه است.

وی با اعلام این‌که آنچه امروز جامعه از آن رنج می‌برد بی‌عدالتی است، مبارزه با فساد را ضروری دانست و عنوان کرد: اگر مبارزه با فساد از چشم استاندار مغفول واقع شود تمام زحمات بر باد خواهد رفت.

بنیادی با اعلام این‌که فساد بدین معنا نیست که پول را از مرز خارج کنند بلکه اگر مدیری به خاطر کم کاری خود بودجه استان را برگشت بزند و نتواند جذب کند فساد است، ادامه داد: اقتصاد پاشنه آشیل کشور است.

وی با اشاره به این‌که دشمنان از مسیرهای مختلف تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا درحوزه مسائل اقتصادی به کشور ضربه بزنند، از برگشت بودجه‌های کشوری توسط برخی از مدیران در استان گلایه کرد و خواستار اختصاص بودجه مورد نیاز به شهرستان بردسکن شد.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=1320
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

برچسب ها

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.