• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
پارس وی دی اس
6
نماینده اسبق ایران در سازمان ملل:

فاصله‌ بین نیروهای انقلابی با جوانان زیاد است

  • کد خبر : 2471
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
فاصله‌ بین نیروهای انقلابی با جوانان زیاد است
نماینده اسبق ایران در سازمان ملل با تأکید بر ضرورت مخاطب‌شناسی، موضوع‌‌شناسی و دشمن‌شناسی، گفت: متأسفانه در حال حاضر فاصله‌های زیادی میان نیروهای انقلابی و جوانان وجود دارد.

محمد خزاعی، در مراسم شصتمین سالگرد تولد سردار شهید سیدمحمود سبیلیان با اشاره به این‌که دشمن‌شناسی مورد تأکید دین اسلام و بسیاری از بزرگان کشور بوده است، گفت: امروزه دشمنی با دیانت ما آغاز شده، زیرا این دیانت ما و اسلام منجر به وقوع انقلاب شد.

وی عنوان کرد: همه ما برای حرمت و پاسداشت شهید سبیلیان، شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم که از حریت دینی، مرزهای اعتقادی اسلام و حرمت حرم دفاع کردند، رسالت سنگینی داریم و این مراسمی که برای شهید گرفته می‌شود باید خروجی داشته باشد و تنها نباید به برگزاری مراسم و حضور در آن بسنده کرد.

نماینده اسبق ایران در سازمان ملل افزود: قبل از انقلاب به هر نحو ممکن جوانان را به جلسات می‏‌کشاندیم و به مذهبی بودن و نبودن افراد کاری نداشتیم، اما اکنون نسبت به مخاطبین‎ و در برابر کسانی که باید آن‌ها را به سمت انقلاب، نظام و اسلام جذب کنیم بیگانه شده‌‏ایم.

وی اظهار کرد: نباید دل خود را به همین تعداد افراد حاضر در مراسم‌‏ بزرگداشت شهدا خوش کنیم، اگرچه این مراسم برای حفظ و صیانت نظام لازم است، اما باید با مخاطب‌شناسی جوانان را جذب کرد و باید جوانان و دانش‌آموزان را با احوالات و از خود گذشتگی‎های شهید سبیلیان و دیگر شهدا آشنا کرد.

خزاعی ادامه داد: باید بدانیم امروزه موضوع انقلاب و کشور چیست و در چه وضعیتی قرار دارد، اما متأسفانه گاهی با دشمن هم‌صدا می‌‏شویم و تفکیکی بین موضوعات و موضع‌گیرهای‏مان نداریم و این یک آسیب جدی است.

به گفته او متأسفانه جوانان امروزی نمی‏‌دانند، وقتی از توطئه دشمن صحبت می‌‏کنیم منظور چیست، حال آن‌که دشمنان با استفاده از روش‏‌های مختلف به‌خصوص فضای مجازی برای جوانان شبهه ایجاد می‏‌کنند، لذا باید آن‌ها را به محافل شهدا دعوت کرد و فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج داد.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=2471
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.