• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
پارس وی دی اس
10
شهردار کاشمر:

طی پنج سال اخیر میزان پارکینگ‌های شهر کاشمر رشد پنج برابری یافت

  • کد خبر : 2345
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۷:۱۲
طی پنج سال اخیر میزان پارکینگ‌های شهر کاشمر رشد پنج برابری یافت
شهردار کاشمر با اعلام این‌که با همکاری بخش خصوصی و انجام تملک‌هایی توسط شهرداری، پارکینگ‌های مناسبی برای مرکز شهر تامین شد، گفت: این در حالی است که طی پنج‌سال اخیر میزان پارکینگ‌های شهر کاشمر رشد پنج برابری یافت.

مهندس جعفر سلیمانی طی گفتگویی با بیان این‌که با برنامه‌ریزی صورت گرفته طی پنج‌سال اخیر به مدت طول قدمت شهر کاشمر پارکینگ روباز و سرپوشیده تامین شده است، افزود: مدیریت شهری فعلی با پیش‌بینی و تمهیدات مربوطه، بسیار بیشتر از داشته‌های شهر در طول 90 سال گذشته، نیازسنجی کرده است.

وی اظهار کرد: در حوزه گسترش پارکینگ‌های بخش خصوصی با اعتمادسازی صورت گرفته در بیشتر خیابان‌ها به توفیقاتی رسیده‌ایم به طوری که در خیابان‌های مدرس، امام و قائم این اقدامات انجام و همچنین رو به گسترش است و مردم در راستای رفاه عمومی با شهرداری همکاری می‌کنند.

وی با اشاره به این سخن امام خمینی(ره) که فرمودند؛ کارهای انجام شده را به مردم بگویید که خائنین نگویند کاری انجام نشده است“؛ تصریح کرد: متاسفانه بعضی از افراد مسئول به حوزه کاری‌ خود اشراف ندارند و اطلاعات نادرستی به مردم می‌دهند.

شهردار کاشمر به اقدامات خوبی که در راستای تملک مشاعات سسفد و سلطانیه و تملکاتی در بافت جنوبی و مرکزی شهر توسط شهرداری انجام گرفته اشاره کرد و گفت: میزان املاک شهرداری در این دوره پنج‌ساله، با کل املاک در طول قدمت فعالیت شهرداری برابری می‌کند.

سلیمانی با بیان این‌که در این دوره دارایی‌های ثابت شهرداری افزایش پیدا کرده است، افزود: در صورت نیاز لیست تملک‌های شهرداری به اطلاع شهروندان می‌رسد تا شهروندان عزیز اطلاع داشته باشند مدیریت شهری در راستای توسعه پایدار شهر کاشمر قدم برداشته و غفلتی صورت نگرفته است.

وی گفت: خوشبختانه در حوزه تامین پارکینگ در سطح شهر اقدامات خوبی انجام شده است به طوری که رشد پنج برابری میزان پارکینگ‌های سطح شهر نسبت به گذشته چه در حوزه بخش خصوصی و حوزه شهرداری را شاهدیم.

وی اشاره کرد: در حوزه تملک سرانه شهرداری، حفظ کاربری‌ها و تحقق کاربری با گذشته متفاوت عمل کرده‌ایم و عملکرد متمایز مدیریت شهری در تمام عرصه‌ها مشخص است.

شهردار کاشمر با بیان این‌که فعالیت‌های شهرداری از طریق متخصصین و کارشناسان مربوطه مورد بررسی دقیق قرار می گیرد، گفت: با فعالیت‌هایی که شهرداری کاشمر داشته، توانست طی پنج سال به عنوان شهرداری برتر استان در بسیاری از حوزه‌ها شناخته شود.

سلیمانی افزود: خدمات شهرداری برای شهروندان ملموس است اما اطلاعات نادرست مردم را بدبین می‌کند حال آن که مستندات مربوط به عملکرد شهرداری موجود و بنا به آنها اطلاعات نادرست، نقض می‌شود.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=2345
  • منبع : آوای کاشمر
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.