• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
پارس وی دی اس
4

طلب ۱۰۰ میلیاردی شهرداری از دستگاه‌های دولتی!

  • کد خبر : 7618
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۴۵
طلب ۱۰۰ میلیاردی شهرداری از دستگاه‌های دولتی!
صدای خاوران-شهردار کاشمر افزود: بر اساس بررسی‌های انجام شده از دو هزار و 570 قطعه زمین دولتی داخل محدوده، ۲۵۷ قطعه آن سهم شهرداری است اما تاکنون فقط ۶۹ قطعه به شهرداری واگذار شده که انتقال سند همین تعداد به نام شهرداری نیز صورت نگرفته و به‌نوعی بدعهدی شده است.

شهرداری کاشمر از دستگاههای دولتی بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان طلب دارد که هنوز پرداخت نشده است.

شهردار کاشمر با بیان مطلب فوق افزود: بر اساس بررسیهای انجام شده از دو هزار و 570 قطعه زمین دولتی داخل محدوده، ۲۵۷ قطعه آن سهم شهرداری است اما تاکنون فقط ۶۹ قطعه به شهرداری واگذار شده که انتقال سند همین تعداد به نام شهرداری نیز صورت نگرفته و به‌نوعی بدعهدی شده است.

اصغر کوهسرخی تأکید کرد: به‌رغم این‏که طی یک تفاهمنامه سهجانبه بین شهرداری، استانداری و اداره راه و شهرسازی استان عملیات اجرایی ۹ کیلومتر از محور کاشمر به شادمهر توسط شهرداری انجام شده، ولی هنوز هزینههای آن به شهرداری برگشت داده نشده است.

وی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون حدود ۲۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات داخلی شهرداری برای اجرای پروژههای عمرانی کاشمر هزینه شده است به طوری که اکنون در بیش از ۴۰ نقطه شهر شاهد انجام فعالیتهای عمرانی هستیم.

شهردار کاشمر با اشاره به ابلاغ طرح جامع کاشمر در سال گذشته گفت: بیش از ۱۲۰ مورد مغایرت در این طرح شناسایی‌شده که امیدواریم بتوانیم این مشکلات را در طرح تفصیلی رفع نمائیم. هم‏چنین تلاش میشود برخی محلاتی که قبلاً در خارج از محدوده شهر ساخته شده بر اساس ماده ۷۰ وارد محدوده طرح جامع کنیم.

کوهسرخی با اشاره به آغاز طرح نهضت آسفالت معابر گفت: در این راستا طی یک ماه گذشته حدود ۲۲ هزار مترمربع آسفالت معابر در شهر انجام شده و طی چند روز آینده ۳۰ هزار مترمربع آسفالت دیگر با اعتبار هشت میلیارد تومان انجام میشود.

وی با اشاره به این‏که تاکنون حدود ۳۰ معبر برای آسفالت شناسایی شده که در این راستا ۲۱۲ هزار مترمربع آسفالت نیاز دارد که در برنامه کاری قرار گرفته است، گفت: با اجرای این پروژه که طی چند روز آینده آغاز میشود؛ تمام کوچههای جنوب شهر بدون دریافت هیچ‌گونه هزینهای آسفالت و تایل فرش خواهد شد.

وی از نصب پنل خورشیدی ۵۰ کیلوواتی در فرهنگ‏سرای در حال احداث این شهر خبر داد و گفت: بودجه شهرداری برای سال ۱۴۰۱ بالغ‌بر۱۴۰ میلیارد تومان به تصویب رسیده که تا پایان تیرماه ۳۱ درصد آن تحقق یافته است.

کوهسرخی با بیان این‏که تمام تلاش خود را برای اتمام پروژه‌های نیمهتمام شهرستان به کار گرفتهایم، افزود: از شهروندان انتظار داریم در کنار انتقادهایی که دارند، خدمات انجام شده را هم ببینند.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=7618
  • نویسنده : جواد افتخاری
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.