• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
پارس وی دی اس
3
نائب رئیس شورای‌اسلامی کاشمر:

شهردار منتخب رد نشده است

  • کد خبر : 6362
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۰۷
شهردار منتخب رد نشده است
نایب رئیس شورای‌اسلامی شهر کاشمر گفت: علیرغم این‌که برخی از ردِ صلاحیت سومین شهردار منتخب شورای‌شهر کاشمر خبر می‌دهند، اما این ادعا صحت ندارد. جواد زاده‌اکبر با تاکید بر این‌که اعضای شورای‌شهر همیشه به دنبال انتخاب و معرفی افراد توانمند، جوان و خوش فکر برای حوزه مدیریت شهری بوده‌اند، عنوان کرد: تمامی سلایق و افکار و اندیشه‌ها برای ما مورد احترام هستند.

نایب رئیس شورای‌اسلامی شهر کاشمر گفت: علیرغم این‌که برخی از ردِ صلاحیت سومین شهردار منتخب شورای‌شهر کاشمر خبر می‌دهند، اما این ادعا صحت ندارد.

جواد زاده‌اکبر با تاکید بر این‌که اعضای شورای‌شهر همیشه به دنبال انتخاب و معرفی افراد توانمند، جوان و خوش فکر برای حوزه مدیریت شهری بوده‌اند، عنوان کرد: تمامی سلایق و افکار و اندیشه‌ها برای ما مورد احترام هستند.

نائب رئیس شورای‌اسلامی شهر کاشمر با اعلام این‌که فرایند انتصاب سومین شهردار منتخب کاشمر در استانداری خراسان‌رضوی در دست اقدام است، گفت: مطالب درج شده در برخی خبرگزاری‌ها مبنی بر عدم شرایط احراز شهردار منتخب به دلیل نداشتن سوابق مدیریتی صحت ندارد.

وی با اشاره به صورتجلسه هیات‌تطبیق در خصوص مصوبات شورای‌اسلامی شهر کاشمر برای انتخاب شهردار که بدلیل “عدم ارسال احکام کارگزینی و عدم هم سطح‌سازی سوابق مدیریتی” رد شده بود، گفت: به استناد تبصره 3 ذیل بند یک ماده 80 قانون تشکیلات، وظایف و انتخاب شوراهای‌اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1/3/1375 و اصلاحات بعدی آن  با توجه به استعلام  به عمل آمده توسط استانداری محترم خراسان‌رضوی از مدیرکل محترم دفتر امور شوراهای‌اسلامی شهر و روستای کشور در خصوص وظایف هیات‌تطبیق شهرستان در بررسی شرایط احراز شهرداران و پاسخ آن طی نامه197198مورخه 19بهمن 1400 به استانداری، موضوع رفع و فرایند انتصاب شهردار منتخب که دارای مدرک علمی مهندسی عمران و کارشناسی ارشد جغرافیاست و مجموعا بیش از 23 سال سابقه کار اداری و اجرایی و بیش از 15 سال سابقه مدیریت در  بنیاد مسکن انقلاب‌اسلامی می‌باشد، در حال انجام است.

زاده‌اکبر تاکید کرد: بدون شک هرچه معرفی شهردار زمان بر شود شهر ضرر می‌کند، امیدواریم مسئولان استانی هرچه زودتر روند قانونی معرفی شهردار منتخب کاشمر را طی کنند.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=6362
  • نویسنده : علیرضا افتخاری ترشیزی
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.