• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
پارس وی دی اس
5

شهرداری کاشمر بسته‌های بهداشتی در مساجد شهر توزیع کرد

  • کد خبر : 5075
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
شهرداری کاشمر بسته‌های بهداشتی در مساجد شهر توزیع کرد
مسئول اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشمر از توزیع بسته‌های بهداشتی جهت مساجد شهر خبر داد.

شهرداری کاشمر بسته‌های بهداشتی در مساجد شهر توزیع کرد

مسئول اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشمر از توزیع بسته‌های بهداشتی جهت مساجد شهر خبر داد.

سیدمهدی هاشمی گفت: شهرداری در سال‌های اخیر تلاش کرده تا در راستای پیشبرد اهداف و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی از مساجد کمک بگیرد و نوعی همکاری و تعامل سازنده میان آن‌ها شکل گرفته که این تعامل و همکاری طی دو سال اخیر در راستای مقابله با کرونا بیشتر و پررنگ‌تر شده است.

وی افزود: به دنبال تأکید مدیریت شهری مبنی بر خودداری از توزیع نذورات خوراکی جهت جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، تصمیم بر این شد که اداره فرهنگی و ورزشی شهرداری کاشمر با مصوبه شورای‌شهر در ماه مبارک رمضان بسته‌های بهداشتی در اختیار مساجد سطح شهر قرار دهند.

هاشمی تصریح کرد: پارسال با توجه به شیوع ویروس کرونا نیز با مصوبه شورای‌شهر پک بهداشتی تهیه و بین مساجد شهر کاشمر توزیع شد.

وی تصریح کرد: با توجه به بیانات مقام معظم‌رهبری مبنی بر بسط فرهنگ افطاری ساده، در دوسال اخیر شهرداری نتوانست میزبان نمازگزاران در مساجد باشد ولی در سال‌های پیش از ویروس کروتا طی سه‌سال با مصوبه شورا، شهرداری اقدام به برگزاری افطاری ساده در بسیاری از مساجد سطح شهر نمود.

مسئول اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری عنوان کرد: با توجه به شرایط فعلی شیوع ویروس کرونا و تداوم این بحران، امیدواریم با همکاری مردم از این بحران به‌خوبی عبور نماییم.

هاشمی اظهار کرد: خوشبختانه همکاری و تعامل خوب و مثبت و راضی‌کننده‌ای بین مدیریت شهری و مساجد در همه زمینه‌ها شکل گرفته و با توجه به درخواست شهرداری و مصوبه شورای شهر، مساجدی که ساخت‌وساز جدید دارند، شهرداری جهت احداث واحدهای تجاری رایگان بدون دریافت هزینه پروانه ساخت در محل مساجد و هم‏چنین تأمین قسمتی از مصالح موردنیاز با مساجد همکاری نموده است.

وی افزود: اگر می‌خواهیم در حوزه مسائل فرهنگی، درصد بالایی از مخاطبان را جذب کنیم، بی‌تردید به مساجد فعال و پویا و مشارکت آن‌ها نیازمندیم، چرا که مساجد سفیران فرهنگی، اجتماعی و بازوهای فرهنگی مدیریت شهری در محله‌ها هستند.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=5075
  • نویسنده : سید مهدی هاشمی
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.