• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
پارس وی دی اس
2
با موافقت فرماندار؛

زمین‌های هلال‌احمر، شهرداری و فنی و حرفه‌ای پس گرفته می‌شود!

  • کد خبر : 7065
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۱۴
زمین‌های هلال‌احمر، شهرداری و فنی و حرفه‌ای پس گرفته می‌شود!
صدای خاوران-امیر دایی ‏صراف، در جلسه بررسی مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان کاشمر، با اظهار تعجب از این‏که 13 هکتار زمین به چه درد هلال‌احمر می‌خورد؛ گفت: مقرر بوده در این زمین پایگاه امدادی هلال‌احمر احداث شود، ولی پولی برای این کار نیست.

با موافقت فرماندار نه‌تنها بخشی از زمین‌های پایگاه امدادی هلال‌احمر، بلکه 4 هکتار از زمین فضای سبز شهرداری و فنی و حرفه‌ای که اعلام‌شده، مازاد هستند!؛ برای احداث پروژه نهضت ملی مسکن توسط اداره کل مسکن و شهرسازی خراسان‌رضوی پس گرفته می‌شود.

امیر دایی ‏صراف، در جلسه بررسی مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان کاشمر، با اظهار تعجب از این‏که 13 هکتار زمین به چه درد هلال‌احمر می‌خورد؛ گفت: مقرر بوده در این زمین پایگاه امدادی هلال‌احمر احداث شود، ولی پولی برای این کار نیست.

وی افزود: به هلال‌احمر اخطار داده‌ایم اگر اقدام به احداث ساختمان و سازه نکنند، کل زمین را باید بازگرداند، از مدیرکل درخواست می‌شود سه هکتار زمین را برای هلال‌احمر نگه دارند و 10 هکتار دیگر را پس بگیرند.

فرماندار کاشمر با بیان این‏که به نظر من از 17 هکتار دانشکده پرستاری باید 10 هکتار آن گرفته شود، گفت: دولت پولی برای ساخت دانشکده ندارد.

هرچند فرماندار تصمیم داشت سه هکتار از زمین پایگاه امدادی هلال‌احمر را نگه دارد، اما مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‏رضوی اعلام کرد سه هکتار را هم قول نمی‌دهیم، شاید با یک یا 1.5 هکتار موافقت کنیم.

شهردار کاشمر هم در این جلسه در خصوص مطالبات میلیاردی شهرداری از اداره کل راه و شهرسازی برای ورودی کاشمر از سمت شادمهر گفت: سال‌هاست این مطالبات و اختلافات باقی‌مانده که می‌طلبد هرچه زودتر برطرف شود.

اصغر کوهسرخی افزود: تاکنون 65 درصد آماده‌سازی مسکن مهر کاشمر انجام‌شده با توجه به مطالبه به‌حق مردم می‌طلبد، مدیرکل راه و شهرسازی در این خصوص به شهرداری کمک کند، چرا که آماده‌سازی این پروژه از وظایف دولت بوده که باید انجام می‌شد.

وی با بیان این‏که هنوز 35 درصد از آماده‌سازی معابر مسکن مهر باقی‌مانده است، گفت: پروژه نواقصی دارد که هنوز توسط اداره کل راه و شهرسازی مرتفع نشده است.

وی یادآور شد؛ علی‏رغم این‏که در شمال و جنوب شهر کاشمر دو کمربندی داریم، اما به دلیل این‏که تاکنون اجرایی نشده تردد خودروهای سنگین به سمت خلیل‌آباد و بردسکن و سبزوار از داخل شهر انجام می‌شود که بخشی از این مسیر هنوز آسفالت نشده و می‌طلبد از سوی اداره کل راه و شهرسازی قیر موردنیاز تأمین گردد.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=7065
  • نویسنده : بنیامین افتخاری
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.