• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
پارس وی دی اس
8
فرماندار کاشمر:

رتبه شهرستان در پرداخت تسهیلات، پائین‌تر از متوسط استانی است

  • کد خبر : 4204
  • ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۹:۵۹
رتبه شهرستان در پرداخت تسهیلات، پائین‌تر از متوسط استانی است
به گزارش صدای خاوران- فرماندار کاشمر گفت: رتبه شهرستان در پرداخت تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا از متوسط استانی پایین‌تر است.

به گزارش صدای خاوران- فرماندار کاشمر گفت: رتبه شهرستان در پرداخت تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا از متوسط استانی پایین‌تر است.

مسلم ساقی در جلسه شورای هماهنگی بانک‌ها با تاکید بر این‌که افزایش مطالبات در بانک‌ها نباید مانعی برای کاهش پرداخت تسهیلات و ارائه خدمت شود، افزود: بانک‌های عامل نباید در پرداخت تسهیلات به ویژه تسهیلات ازدواج با مراجعین سخت‌گیری کنند و در خصوص ارائه تضامین طبق دستورالعمل بانک مرکزی بدون افراط و تفریط عمل نمایند.

وی با اشاره به شرایط کشور، جامعه، آسیب‌ها، مشکلات معیشتی و اقتصادی و روحی و روانی مردم ناشی از کرونا بر لزوم داشتن صعه صدر گفتگو، اقناع سازی و راهنمایی و تکریم مراجعین تاکید نمود.

فرماندار کاشمر با تقدیر از زحمات کارکنان شبکه بانکی در شرایط کرونا مطرح کرد: اگرچه شهرستان به وضعیت زرد تغییر نموده ولی این شرایط شکننده است و از آنجایی که بانک‌ها از محل‌های پرخطر شیوع و ابتلا به ویروس کووید 19 هستند باید اقدامات و بسترهای لازم برای تقویت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی به منظور جلوگیری از ابتلای کارکنان شعب بانکی و مراجعین به ویروس کرونا انجام شود.

وی همچنین با تاکید براین‌که باید تسهیلات تکلیفی شهرستان از سوی بانک‌ها پرداخت شود؛ افزود: گزارش مصارف و منابع بانکی شهرستان باید در جلسه آینده ارائه شود تا با شناسایی علل کاهش و یا خروج منابع بانکی، منابع بانکی در حوزه شهرستان در راستای سرمایه‌گذاری و توسعه منطقه سپرده‌گذاری گردد.

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های شهرستان کاشمر با گلایه از این‌که رتبه شهرستان در پرداخت تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا از متوسط استانی پایین‌تر است؛ تاکید کرد: باتوجه به ظرفیت‌های شهرستان این عملکرد قابل قبول و مورد رضایت نیست و باید ظرف مدت ده روز وضعیت پرونده‌های در دست اقدام دراین بخش بررسی و تکلیف هر پرونده مشخص و مشکلات احصا و پیگیری شود.

فرماندار کاشمر با تاکید بر این‌که باید مصوبات دولت در خصوص امهال تسهیلات بانکی به جامعه مخاطب اطلاع‌رسانی شود، خواستار توسعه بانکداری الکترونیک و ارائه خدمات بانکی به مشتریان در بستر الکترونیک و اطلاع‌رسانی بیشتر در زمینه خدمات اینترنتی و الکترونیکی بانک‌ها شد.

 

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=4204
  • نویسنده : جواد افتخاری
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.