• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
پارس وی دی اس
9

فلسطین مسئله‌ای مهم، پیچیده و ضرورت دار جهان است

  • کد خبر : 6861
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
فلسطین مسئله‌ای مهم، پیچیده و ضرورت دار جهان است
رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی با بیان اینکه انسان‌های بی‌گناه بسیاری در دنیا به خاطر سیاست‌های غلط کشورها دارند خرد می‌شوند، مطرح کرد: اینکه غربی‌ها به کشته شدن چشم آبی‌های اوکراینی و یا روسی واکنش نشان می‌دهند اما از 70 سال گذشته تاکنون نسبت به جنگ فلسطین با اسرائیل و جنایت‌هایی که در حقشان می‌شود هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهند نشان می‌دهد که بین انسان‌ها تفاوت قائل هستند.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: مسئله فلسطین یکی از مسائل مهم، پیچیده و ضرورت دار جهان است به طوری که حتی از مراسم‌های 22 بهمن، 13 آبان و … مهم‌تر است.

حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین در گفت و گویی با صدای خاوران با بیان اینکه در خصوص روز قدس یک نگاه بین‌المللی و استکبارستیزی بر حضور مردم و در کل جهان اسلام حاکم است، افزود: یکی از مهم‌ترین راه‌ پیمایی‌های سالیانه ایران اسلامی روز قدس است و حضور تمامی افراد با هر نوع گرایش‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در این روز حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه در چند دهه و همه روزهای گذشته فشارها بر ملت فلسطین بیشتر و البته قدرت اسرائیل رو به افول بوده است، عنوان کرد: پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب که فرمودند؛ 25 سال آینده را اسرائیل نمی‌بیند این روزها روزهای هرج و مرج در دنیای استکبار است و بر اساس اخبار رسیده اختلاف بسیار شدیدی در درون اسرائیل به وجود آمده و به زودی اضمحلال اسرائیل را همه شاهد خواهیم بود.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هرچند در هیچ کجای دنیا اصلاً به دنبال جنگ نبود و نیستیم و همان‌گونه که مخالف جنگ اسرائیل با فلسطین هستیم مخالف جنگ اوکراین با روسیه هم هستیم، بدون شک در هر کجای دنیا جنگ باشد به ضرر مردم و انسانیت است.

وی با بیان اینکه انسان‌های بی‌گناه بسیاری در دنیا به خاطر سیاست‌های غلط کشورها دارند خرد می‌شوند، مطرح کرد: اینکه غربی‌ها به کشته شدن چشم آبی‌های اوکراینی و یا روسی واکنش نشان می‌دهند اما از 70 سال گذشته تاکنون نسبت به جنگ فلسطین با اسرائیل و جنایت‌هایی که در حقشان می‌شود هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهند نشان می‌دهد که بین انسان‌ها تفاوت قائل هستند.

نیک‌بین بیان کرد: آنها قائل به این هستند نفعی که اوکراینی‌ها برایشان دارند فلسطینی‌ها ندارند و دنیای اوکراین با فلسطین و لبنان متفاوت است، آنها کشورهای جهان سوم را انسان نمی‌دانند و کشته‌های فلسطینی را بی‌ارزش و کشته اوکراینی را با ارزش می‌دانند.

وی گفت: هر چند اسرائیل تسلیحات موشکی هسته‌ای و نظامی بسیار و حمایت‌های دنیای غرب و پول‌های جهان عرب و به ظاهر پشتیبانی کدخداهای عالم را به همراه دارد اما بر اساس گفته قرآن که می‌فرماید هرکسی که ایمان داشته باشد و در راه حق پایدار باشد پند و اندرز می‌دهد که به نتیجه می‌رسید.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی افزود: روزی خواهد رسید که جوانان و نوجوانان و حتی سال خوردگان جهان هم آزادی فلسطین را شاهد باشند.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=6861
  • نویسنده : بنیامین افتخاری
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.