• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
پارس وی دی اس
9
مسئول اداره فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کاشمر

دیدار شهردار با اقشار مختلف برای تقویت فعالیت‌های شهرداری است

  • کد خبر : 2483
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
دیدار شهردار با اقشار مختلف برای تقویت فعالیت‌های شهرداری است
مسئول اداره فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کاشمر هدف از انجام دیدار شهردار با اقشار مختلف شهروندان را در راستای تقویت فعالیت‌های مجموعه مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: با مشارکت بیشتر شهروندان در فعالیت‌های شهری شاهد ارتقای مجموعه مدیریت شهری شده‌ایم.

سیدمهدی هاشمی طی گفتگویی افزود: برگزاری جلسات مختلف در مساجد و محلات راه ارتباط خوبی با شهروندان ایجاد کرده است.

وی ابراز کرد: در راستای تقویت ارتباطات اجتماعی مجموعه شهرداری با اقشار مختلف، برگزاری نشست‌های صمیمی با گروه‌های مختلف در برنامه کاری مدیریت شهری قرار گرفته است.

وی با اشاره به این‌که بررسی کمبودها، معضلات و نیازهای فرهنگی، اجتماعی و آموزشی با استفاده از نظرات کارشناسان و ارائه راهکارهایی جهت رفع این مسائل از دیگر اهداف برگزاری این نشست‌ها است، تصریح کرد: تاکنون بیش از پنج نشست مدیریت شهری با اقشار مختلف برگزار شد که نشست مدیریت شهری با جامعه ورزشکاران و مسئولین هیئت‌های ورزشی، دیدار با هنرمندان خوشنویس کاشمر و هنرمندان خوشنویس کشوری و تجلیل از اساتید شهرستان و کشور از آن جمله بود.

هاشمی هم‏چنین افزود: نشست تجلیل از ایثارگران، رزمندگان و جانبازان به مناسبت گرامی‌داشت هفته بسیج و دیدار با بانوان فعال در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های اداره فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری بوده است.

وی از دیگر برنامه‌های انجام‌شده را دیدار با هیئت امناء مساجد و همایش تجلیل از خیرین و دیدار با مربیان پرورشی مدارس شهرستان عنوان و ابراز کرد: با همکاری اداره میراث فرهنگی بیش از50 نفر از مدیران هتل‌های استان خراسان‌رضوی و مشهد به شهر کاشمر دعوت شدند تا از ظرفیت‌های گردشگری و صنایع‌دستی بازدید کنند.

مسئول اداره فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کاشمر در ادامه از برگزاری همایش پیشگیری از سرطان و اکران فیلم “تمام چیزهایی که جای‌شان خالی است” با حضور کارگردان و پزشکان به همراه کارگاه آموزشی با همکاری مرکز بهداشت و موسسه فرهنگی باغ حکمت ترشیز برای بانوان در سینما ایران و همایش ورزش صبحگاهی ویژه بانوان با حضور مدارس در پارک بانوان خبر داد.

لینک کوتاه : https://sedayekhavaran.ir/?p=2483
  • منبع : صدای خاوران
پارس وی دی اس

اخبار پیشنهادی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.